אא

האזהרה של ישרוטל ומלונות דן: ״לשינויים במערכת המשפט עשויה להיות השפעה לרעה בביקושים״

ברשתות בתי המלון מתייחסים לרפורמה המשפטית המתוכננת. מלונות דן: "לשינויים האמורים עשויה להיות השפעה מהותית לרעה לסביבה הכלכלית בה פועלת החברה". ישרוטל: ״עשויה להיות השפעה, בין היתר, על היקף הביקושים, בעיקר מצד תיירים מחו"ל״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רשתות המלונות ישרוטל ודן מתייחסות להשפעה שיכולה להיות על תוצאות המלונות אם הרפורמה המשפטית תצא לדרך. שתי הרשתות מתייחסות לכך במסגרת הדוחות השנתיים שלהן.

בישרוטל כותבים בין השאר כי: "בחודשים האחרונים מקדמת ממשלת ישראל שינויים משמעותיים במערכת המשפט הישראלית. על רקע האמור, מוסדות פיננסיים, גופים עסקיים ואנשים פרטיים הן בישראל והן מחוצה לה, מביעים חששותיהם ביחס להשפעות קצרות ורחוקות הטווח של התהליך באם יושם באופן מלא או חלקי. היה ושינויים אלו יאושרו בנוסחם הנוכחי, החברה מעריכה כי עשויה להיות לכך השפעה, בין היתר, על היקף הביקושים, בעיקר מצד תיירים מחו"ל, וכפועל יוצא השפעה שלילית על היקף הפעילות של החברה ותוצאותיה הכספיות".

עוד מוסיפים בישרוטל:"על רקע אי הבהירות נכון למועד סגירת הדו"ח אין ביכולתה של החברה להעריך את השפעת החקיקה המתגבשת על הכלכלה הישראלית בכלל ועל תוצאותיה הכספיות של החברה בפרט, בין היתר, בשל אי הוודאות הכרוכה בהשלמת בהשלמת הליכי החקיקה, תוכנה של החקיקה שיאושר והיקף השפעתם בפועל על לקוחות החברה".

בישרוטל עוד מדגישים כי: "האמור לעיל אינו ולא נועד להתפרש כנקיטת עמדה מצד החברה. החברה בוחנת באופן שוטף את ההתפתחויות השונות בסביבה העסקית בישראל ואת השפעתן על פעילות החברה".

ברשת מלונות דן  כותבים בדו"ח השנתי על המצב כי: "מדיניות הממשלה- במהלך חודש ינואר 2023, החלה הממשלה בביצוע שינויים מהותיים במערכת המשפט אשר חלקם אף עברו אישור בקריאה ראשונה בכנסת. לשינויים האמורים עשויה להיות השפעה מהותית לרעה על הסביבה הכלכלית בה פועלת החברה, ובכלל זאת על עלות מקורןת הגיוס ודירוג האשראי של המשק הישראלי. נכון למועד הדוח, טרם ניתן להעירך את היקף השפעת האמור לעיל, בין היתר לאור אי הודאות להשלמת הליך החקיקה ונוסחו הסופי כפי שיאושר בכנסת "(אם בכלל)".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלרשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: