אא

Air Cairo החלה להפעיל טיסות ישירות מת״א לשארם א-שייח׳

חני סובול, מנכ״לית קבוצת דיזנהאוז שתייצג גם השנה את חברה התעופה המצרית בישראל: ״שמחים על הבעת האמון המחודשת של חברת ״אייר קיירו״, ומתכננים השנה להרחיב ולהפתיע עם מגוון מוצרים שנציע״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דיזנהאוז גרופ נבחרה כנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo), חברת הבת של חברת התעופה הלאומית של מצרים איג'יפט אייר(EGYPTAIR). ההתקשרות בין שני הגופים נחתמה לראשונה לפני כשנה.

״אייר קיירו״ תפעיל שלוש טיסות בשבוע מתל אביב לשארם בימים ראשון, שלישי וחמישי, במטוס איירבוס חדישים מדגם 320A הכולל 170 מושבים. הטיסות ייצאו מטרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון וינחתו ישירות בשארם א-שייח. משך הטיסה הוא שעה אחת בלבד. הטיסות ייצאו החל מהיום (יום ראשון, ה-2 באפריל).

במקביל לטיסות, דיזנהאוז גרופ מציעה לנופשים הישראליים חבילות נופש בעשרות בתי מלון יוקרתיים וכפרי נופש בשארם. כך יתאפשרו חבילות נופש למגוון רחב של נופשים: זוגות, משפחות עם ילדים ותיירים המעוניינים בנופשי צלילה.

החבילות יכללו טיסות עם אייר קיירו, לינה על בסיס הכל כלול בבתי המלון. לרוכשים חבילות לחודשים אפריל ומאי יינתנו העברות לבתי המלון וחצי יום סיור חינם.

חבילות לדוגמא:

  • חבילת נופש לשארם בין התאריכים 2.4 עד 6.4 על בסיס פנסיון מלא במלון שרתון החל מ- 508$ לאדם. ילד ראשון עד גיל 7 החל מ- 288$. גיל 7-12 החל מ- 398$
  • חבילת נופש לשארם בין התאריכים 9.4 עד 11.4 על בסיס פנסיון מלא במלון הילטון לאדם בחדר זוגי החל מ-  601$. ילד ראשון עד גיל 7 החל מ- 288$  ובגילאים 7-12 החל מ-476$.
    צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

חני סובול, מנכ”לית דיזנהאוז גרופ: "שארם הוא יעד מתאים לקהל הישראלי ולכן הישראלים התאהבו בו: מצד אחד הוא מציע חופים מדהימים של חול זהוב וים צלול עם אפשרויות רבות לשינרקול וצלילה ומצד שני מגוון רחב של שירותי תיירות, קניות, מסעדות, בתי קפה, מועדונים וטיולי טבע. משך הטיסה הקצר, מזג האויר הנוח גם בחודשי האביב והעלות – כל אלה הופכים את שארם ליעד אטרקטיבי ביותר עבור הישראליים. אנחנו שמחים על הבעת האמון המחודשת של חברת ״אייר קיירו״, ומתכננים השנה להרחיב ולהפתיע עם מגוון מוצרים שנציע.״

קבוצת דיזנהאוז, היא נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי על כניסה של שלושה גופים שנכנסו כשותפים בקבוצה: פועלים אקוויטי, קבוצת מאיר, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה בחברת אשטרום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז BTCדיזנהאוזחני סובול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: