אא

פתחו יומנים: 13-15 ביוני - תערוכת הנסיעות העולמית אקספו מיאמי 2023

בתערוכת התיירות השנתית יקחו חלק מגוון מציגים ושותפים חדשים, כשחברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס, תהיה נותנת החסות הראשית, וקבוצת התקשורת הישראלית, 'פספורט', תהיה ה'מדיה פרטנר' של התערוכה העולמית

נמל התעופה מיאמי. צילום: shutterstock נמל התעופה מיאמי. צילום: shutterstock

World Travel Expo (WTE) מיאמי 2023 היא תערוכת נסיעות ותיירות בינלאומית המתארחת בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי – בשותפות עם מחוז מיאמי-דייד, עם מרכז הכנסים והמבקרים של מיאמי ועם IATA, ארגון התעופה הבינלאומי.

מקצועני תיירות ומקבלי החלטות גלובליות יתכנסו השנה במרכז הכנסים של נמל התעופה של מיאמי בין התאריכים 13-15 ביוני 2023 לתערוכת הנסיעות העולמית.

בנוסף למגוון המשתתפים והמציגים של תעשיית הנסיעות, בתערוכה השנה ישתתפו מגוון מציגים חדשים, וחברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס, תהיה נותנת החסות הראשית. כמו כן, קבוצת התקשורת של 'פספורט' תהיה ה'מדיה פרטנר' של התערוכה.

האגודה של כתבי התיירות האמריקאים תהיה השותפה החדשה של התערוכה, ותשתלב במגוון המציגים והמשתתפים הכולל: יעדים, חברות תעופה, מלונות ואתרי נופש, מפעילי תיירות, סוכנויות נסיעות ומדיה.

מדינות שונות וביניהן: בליז, קוסטה ריקה, קנדה, הרפובליקה הדומיניקנית, אל סלבדור, גואטמלה, הונדורס, ג'מייקה, מקסיקו, מוזמביק, ניקרגואה, פנמה וסנט לוסיה, הצטרפו כמציגים לתערוכת 2023 לצד חברות התעופה בינלאומיות וביניהן: Delta Air Lines, French Bee, Iberia, LATAM Airlines ,Scandinavian Airlines ו-Sky Airline.

"אנו נרגשים ממספר השותפים והמציגים החדשים, שנזכה לכלול בתערוכת הנסיעות העולמית השנה", אמר חוויאר פלנסיה, מנכ"ל תערוכת WTE. "אנו מברכים על מדינות נוספות, ארגונים וחברות תעופה שמצטרפות ל-WTE השנה, המבקש להרחיב את הקשרים בין אנשי מקצוע בענף הנסיעות ולעזור להם ללמוד על יעדים חדשים ומרגשים למטיילים".

תערוכת הנסיעות העולמית במיאמי 2023 מעניקה למשתתפים את ההזדמנות להשתתף בפגישות עם אלפי קונים מארצות הברית, להשתתף בכנסים מרכזיים ובפאנלים וללמוד מתצוגות ומציגים. המשתתפים יוכלו לגלות יעדים חדשים, להתחבר לשחקנים מרכזיים בתעשייה ולהתוודע להזדמנויות עסקיות חדשות בתעשיית הנסיעות והתיירות.

למעוניינים להשתתף ביריד ולקבלת פרטים נוספים שלחו מייל כאן 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינספספורטמיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: