אא

Travel Booster זוכה בפרס יוקרתי מטעם מגזין LUXLife

Travel Booster מבית גלאור זוכה בפרס השנתי מטעם מגזין LUXLife על הטכנולוגיה החדשנית ביותר בענף הנסיעות והתיירות. הטרנספורמציה שמעניקה Travel Booster משנה את מציאות לקוחותיה ומאפשרת לעסקים למכור יותר, לייעל את תהליכי העבודה ולייצר חבילות נופש ומוצרי תיירות בצורה מהירה, יעילה ורווחית יותר

אורלי לבנוני, מנכ״ל ובעלים גלאור. צילום: יח״צ אורלי לבנוני, מנכ״ל ובעלים גלאור. צילום: יח״צ

מערכת Travel Booster בפיתוחה של חברת גלאור זכתה בפרס "פתרון ה-ERP החדשני ביותר" לענף הנסיעות והתיירות, מגזין LUXLIFE סוקר מידי שנה חברות רבות ובוחר את היחידה שהוכיחה מצוינות טכנולוגית.

מידי שנה, צוות השופטים של LUXlife מכריז על החברה המובילה בענף הנסיעות והתיירות העולמי. הפעם, הזוכה העולמית היא מערכת ישראלית בשם Travel Booster מבית גלאור. Travel Booster מציגה פלטפורמת all in one ERP וכוללת ניהול פיננסי וחשבונאי, ריכוז כל המידע במע' אחת, הגדרת הלוגיקה העסקית של החברה, הרכבת חבילות ניהול  טיולים מאורגנים , מכירות, תשלומים, דו"חות  ומתן הצעות מותאמות אישית (Tailored made). המערכת מעניקה ללקוחותיה כלים המאפשרים התאמה אישית ופיתוח מהיר של תכונות חדשות לצרכי הלקוח הספציפי. 

אורלי לבנוני, מנכ"ל ובעלים חברת גלאור מסרה: "אנו גאים לזכות בהכרה על החדשנות שלנו מטעם LUXlife, הזכייה בפרס מהווה הכרה בטכנולוגיה ובגישה ההוליסטית שלנו לניהול מערכות מידע אירגוניות . אנו מאמינים שחדשנות היא הגורם המניע את תעשיית התיירות קדימה ושואפים תמיד להישאר בחזית הטכנולוגיה. המשימה שלנו היא לספק את הכלים החדשניים ביותר ללקוחותינו ולאפשר להם  לייעל את המציאות העסקית והאופרטיבית המורכבת בה מתנהלים לקוחותינו ולמקסם את עסקיהם.

גלאור היא חברת הטכנולוגיה המובילה של  פתרונות אירגוניים לתעשיית התיירות , עם למעלה מ-אלפי משתמשים  ביותר מ-20 מדינות, ובשיתוף פעולה עם למעלה מ  30 שותפים בעולם .

גלאור פיתחה את מערכת Travel Booster - מערכת SAAS אשר חרטה על דגלה מצוינות טכנולוגית הבאה לידי ביטויי בכלים עסקיים ומאפשרת לנהל, לייצר ולמכור מוצרי תיירות באופן יעיל, מהיר ורווחי. החברה מעניקה את שירותיה לסוכני נסיעות (leisure and business oriented),סוכני נסיעות מקומיים, מוקדים טלפוניים, OTAs, מפעילי תיירות (נכנסת, יוצאת), מפעילי תיירות דיגיטליים וחברות נופש של חברות תעופה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: