אא

"We need sisterhoods": שבע סיבות שוות במיוחד לנשים לטייל בשווייץ

נשים שמטיילות לבדן היא מגמה שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות. מה באמת חשוב לנשים מטיילות? הכנו לכן את כל הסיבות מדוע כדאי לכן לעשות זאת דווקא בשווייץ המהממת. בשיתוף לשכת התיירות של שוויץ

צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ

נשים רבות מעדיפות לטייל בגפן או עם חברה / בת. הכנו לכן 7 סיבות שוות במיוחד לטייל בשוויץ.  

1. להרגיש בטוחות וחופשיות
רק כשאישה מרגישה בטוחה, היא יכולה למצות במלואה את ההנאה שלה מהחופשה. ובשווייץ, כידוע לכן, שיעור הפשיעה הוא מהנמוכים ביותר מכל המדינות המתועשות. גם נשים המטיילות לגמרי לבד יכולות להסתובב בה בבטחה ובחופשיות מלאה - ובתנאי שאתן מקפידות לשמור על אמצעי הזהירות הרגילים. כי גם נשים רוצות לחוות הרפתקאות לא פחות מהגברים!

צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץצילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ

2. ליהנות ממגוון עצום גם על שטח קטן
שווייץ היא מדינה קטנה אך מרשימה: בבוקר תוכלו לשתות לאטה מקיאטו בעיר העתיקה והאופנתית של ציריך, אחר הצהריים לנשום אוויר הרים צלול כיין על פסגת הפילאטוס, ובערב להתענג על אווירת הדולצ'ה ויטה של לוגאנו. כל אישה שמטיילת בשוויץ תמצא בה את מבוקשה, בין אם היא אוהבת נופים או ערים עתיקות, ספא מפנק או טיפוס הרים.

צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץצילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ

3. להתנייד בקלות ובנוחות בארץ פלאות אלפינית
רשת התחבורה הציבורית של שוויץ היא מהטובות בעולם! גם בעמקים הנידחים ביותר, יש רשת של אוטובוסי דואר שיביאו אתכן אל היעד. התחבורה הציבורית הענפה מקלה על נשים חובבות ספורט להגיע אל פסגות ההרים ואל שבילי ההליכה, בין אם ברכבת, באוטובוס, במעבורת או ברכבל.

בזכות לוח הזמנים הקפדני והמסודר, התחבורה הציבורית של שווייץ גם דייקנית וגם ידידותית לסביבה. ואם אתן מעדיפות ליהנות מיופיים עוצר הנשימה של ההרים תוך כדי ישיבה בכורסה מרווחת, סיור פנורמי ברכבת הוא הבחירה המושלמת. בכל מקרה, דבר אחד בטוח: התחבורה הציבורית בשוויץ ממש לא משעממת.

4. לשמור על סביבה מצוחצחת
אמרתן שווייץ, אמרתן ניקיון! ישנם אנשים שעשויים ללעוג למוניטין של שוויץ כמדינה מצוחצחת, אבל תראו לנו אישה אחת שלא תעריך שירותים (ציבוריים!) נקיים להפליא ופחי אשפה כמעט בכל פינה. אתרי הספא, בתי המלון ובתי ההבראה של שווייץ נודעו בניקיונם עוד במאה התשע-עשרה. וזה לא השתנה מאז. ההרים של שווייץ זוכים לשבחים לא רק בזכות יופיים, אלא משום שהם בתוליים. השווייצרים גאים מאוד ביופייה של סביבתם הטבעית, והם עושים הכול כדי להגן עליה, גם כחלק מתוכניות שימור כמו Swisstainable.

צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץצילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ

5. להכיר את המקומיים ואת שפתם
גרוּצי, גרוּסֶך, טאג ווֹל, בונז'ור או בואונג'ורנו? שוויץ היא היעד המושלם לנשים שרוצות להשתמש בשפות הזרות שבפיהן, או לשפר את כישוריהן בצרפתית, באיטלקית, בגרמנית ואפילו ברומאנש, וכמובן להכיר את התרבות הייחודית לכל אזור לשוני. זו ההזדמנות שלכן להכיר את המקומיים, את מסורותיהם ואת שפתם, אבל אל דאגה, גם עם אנגלית תסתדרו מצוין.

6. לחוות את ארבע עונות השנה
שוויץ שוכנת בלבה של אירופה, ומציעה מגוון רחב של פעילויות בכל עונה בשנה: החורפים קרים ומושלגים, במיוחד בהרים, ואידיאליים לשוחרות ספורט חורף. האביב הוא העונה הטובה ביותר לטיול בערים - לשבת מחוץ לבית קפה נינוח וליהנות מהפארקים בשיא פריחתם. בהרים מומלץ לבקר בקיץ, ואם אתן אוהבות לצאת לטרקים, תוכלו לאתגר את עצמכן ביותר מ-60,000 ק"מ של שבילי הליכה. ואילו הסתיו הזהוב מזמן חוויות מיוחדות במינן, מרכיבה על אופניים ביערות ססגוניים, ועד התענוגות הקולינריים של עונת הקציר והבציר. שוויץ קסומה בכל עונות השנה.

7. לטייל עם נשים אחרות
אפשרויות הטיול לנשים בלבד הולכות וצוברות פופולריות בשנים האחרונות. מטיולי הליכה וטיפוס הרים ועד רכיבה על אופניים חשמליים, תוכלו לגלות את ההרים של שוויץ עם מדריכה ועם קבוצת נשים שנהנות בדיוק מאותן דברים. כך נוצרות החברויות האמיצות ביותר, ולנו יש בדיוק את ההצעה המתאימה לכן ב-Myswitzerland.com/women.  

צילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץצילום באדיבות לשכת התיירות של שוויץ

תוכן שיווקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גיליון 742 - חופשות אביבשווייץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: