אא

בטבע בסטייל: 8 המלונות הכי שווים בטבע

אוהבים לישון תחת כיפת השמיים, אבל אוהל סיירים זה כבר לא בשבילכם? או שאולי אחרי טרק מפרך בג'ונגל, הייתם רוצים לחזור למלון 5 כוכבים ולעוף על החיים? בדיוק בשביל זה אנחנו פה עם המלצה על כמה מלונות מיוחדים בטבע

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כולנו מרגישים מדי פעם צורך להתנתק מחיי היומיום ולצאת אל הטבע, אבל מה לעשות שבסוף היום רובנו זקוקים גם למקלחת חמה ומפנקת, לכוס יין ביד ולארוחה משובחת, שלא לומר איזה טיפול ספא שימריץ את מחזור הדם. 

אז בדיוק בשביל זה מצאנו לכם שמונה אפשרויות מושלמות ללינה בטבע, אבל בסטייל - מבתים כדוריים על עץ למי שממש מחפש פרטיות ורוצה לברוח מהכול, ועד לודג'ים ומלונות פאר בלב הג'ונגל.

One&Only Gorilla's Nest Hotel
רואנדה

הלודג' היוקרתי שוכן בלב הפארק הלאומי וולקנוס (Volcanoes National Park) ברואנדה, ומציע לאורחים ההזדמנות לחוות את יופיו של הפארק ולצפות מקרוב בחיות הבר שלו, ותוך כדי כך גם ליהנות מכל השירותים והנוחות של מלון חמישה כוכבים.
אחת מגולות הכותרת של המלון היא ההזדמנות לצאת לטרק ולהכיר מקרוב את גורילות ההרים. הפארק משמש בית גידול ליותר ממחצית מגורילות ההרים שנותרו בעולם, ועבור האורחים זו הזדמנות חד פעמית לראות את החיות המדהימות הללו בסביבתן הטבעית. המדריכים המנוסים של המלון יובילו אתכם לתוך הפארק, ובערב תוכלו להתרווח בריזורט היפהפה.

PawsUp Resort Hotel
מונטנה, ארה"ב

בעמק בלקפוט (Blackfoot Valley) היפהפה של מונטנה לקחו את שגעת הגלמפינג לשלב הבא, ומציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה מפנקות, מאוהלי ספארי ובקתות דלוקס ועד בתים הבנויים על עץ. אבל השוס האמיתי הוא המיקום, על שטח של 120,000 דונם של טבע בתולי, שמעניק לאורחים הזדמנות ליהנות מיופייה המחוספס של מונטנה - טרקים, רכיבה על אופניים, דיג בנחלים ואפילו אפשרות להתחפש לקאובוי או לקאוגירל ולרכוב על סוסים על רקע הנופים המרהיבים.

Free Spirit Spheres Resort
קולומביה הבריטית, קנדה

זה ללא ספק אחד ממקומות הלינה הכי מיוחדים שיש, בקווליקום ביץ' (Qualicum Beach) שבקולומביה הבריטית. למעשה, זה לא ריזורט, אלא קומץ בתים כדוריים שבנויים על עצים ותלויים בין הענפים, כך שזו ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויה ייחודית של לינה בין צמרות העצים, בלי שום דבר מסביב פרט לטבע המתפרץ.
תחושת הפרטיות כאן מושלמת, ומספקת לאורחים את האפשרות להתחבר מחדש לטבע, הרחק מהסחות הדעת של חיי היומיום. הניתוק אמנם מושלם, אבל אל דאגה, זה לא פרק ב"הישרדות." במרחק של 5-25 ק"מ מסביב יש מגוון רחב של ברים ומסעדות, ובאתר עצמו תקבלו מצעים, מגבות, ואפילו סאונה. לכל כדור צמוד חדר רחצה פרטי, אבל הוא ממוקם על הקרקע.

Four Seasons Naviva
מקסיקו

זה ללא ספק אתר נופש שונה וייחודי מרשת פור סיזנס - והראשון מסוגו ביבשת אמריקה - כי הלינה היא באוהלים, והמקום מיועד למבוגרים בלבד. גם כאן הקונספט נועד להעצים את החיבור לטבע: הריזורט ממוקם בלב הג'ונגל הטרופי, ויש בו 15 אוהלים יוקרתיים הפזורים בין 48 דונם מיוערים, על צוק נישא בחצי אי פרטי, עם נוף לאוקיינוס השקט, רק 45 דקות מנמל התעופה הבינלאומי פוארטו ויארטה (Puerto Vallarta).
ואם חשבתם שבאוהלים הכוונה לאוהלי סיירים, אז תחשבו שוב, כי לכל אוהל המוקף בג'ונגל יש בריכה פרטית, נוף לים, סלון רחב ידיים וכל מה שצריך לשהות מושלמת בסטייל, וכמובן גם מסעדה, אפשרות להזמין ארוחה פרטית על חוף הים, טיפולי ספא בפודים לזוג בג'ונגל, ושלל פעילויות כמו שנירקול וצלילה, קיאקים, סאפ וגלישה.

Whitepod Eco-Luxury Hotel
שווייץ

עוד מלון ייחודי וידידותי לסביבה, הממוקם באלפים השוויצרים ומציע חוויה מיוחדת במינה לאורחים שרוצים למצוא מפלט מהמולת חיי היומיום ולהתעמק בטבע. אורחי המלון יכולים לבחור בין 18 בועות (באבלז) יוקרתיות עם נוף מרהיב להרי האלפים, ויש במקום גם מסעדה ושלל פעילויות בקיץ ובחורף - ממדרונות סקי וסנובורד ועד טרקים, רכיבה על אופניים, סיורי יין, מצנחי רחיפה, שיעורי יוגה ומדיטציה ומה לא. ולהשלמת הפינוק, יש גם סאונה וספא סקנדינבי.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

Giraffe Manor
קניה

בית האחוזה היפהפה הוא מלון יוקרה בלתי נשכח הממוקם בפרבר לנגאטה (Langata) שבניירובי, קניה. המקום התפרסם בזכות הג'ירפות הידידותיות שבו, וההזדמנות ליצור אינטראקציה עם היצורים הענקיים והעדינים הללו.

עם ההגעה לאחוזה, יקבלו את פניכם הג'ירפות המקומיות שיבואו לומר שלום, ואף יכניסו את צווארן הארוך פנימה כדי לתת לכם נשיקה, חוויה של פעם בחיים. הג'ירפות אוהבות מאוד להתמנגל עם האורחים, כך שתקבלו אינספור הזדמנויות צילום לאינסטוש. ויש עוד שלל פעילויות כמו ספארי, טיולים בכדור פורח או ביקור במקלט לפילים ולקרנפים יתומים.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

Taj Corbett Resort & Spa
הודו

מלון יוקרה מרשת טאג', הממוקם בלב הפארק הלאומי ג'ים קורבט (Jim Corbett National Park), באוטרקהאנד שבהודו. הוא מוקף יערות עבותים, סמוך לנהר קוסי הבתולי, ואורחיו נהנים מיופיו של הטבע ותוך כדי כך גם משירותים ברמה הגבוהה ביותר - החל מספא ברמה עולמית, עם מגוון רחב של עיסויים וטיפולי יופי, לצד סאונה, חדר אדים וג'קוזי, ועד בריכת שחייה, שלוש מסעדות, ושלל חוויות בטבע, כולל פיקניק לגדת הנהר או ספארי ג'יפים בפארק הלאומי.

Four Seasons Tented Camp Golden Triangle 
תאילנד

גם במשולש הזהב של תאילנד תוכלו ליהנות מחוויה יוקרתית של לינה בטבע פור סיזנס סטייל. כמו במקסיקו, גם כאן פזורים בשטח 15 "אוהלים" מפוארים שמעניקים משמעות חדשה למושג הגלמפינג. בין השאר יש כאן סוויטת ספארי ייחודית בשם Explorer's Lodge, עם שני חדרי שינה המתאימים לחמישה אנשים (האתר מתאים גם למשפחות), כולל בריכה פרטית ונוף מרהיב ליער. גם פה תיהנו כמובן מספא, מבריכה ומאוכל משובח, לצד פעילויות בטבע - מפיקניק לגדת הנהר ועד צפרות, מביקור במקלט לפילים וטרקים באזור ועד סיורים ארוכים יותר במשולש הזהב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גיליון 742 - חופשות אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: