אא

"ענף הנסיעות מושפע מחוסר הוודאות והאתגרים הכלכליים"

כך כותב קובי קרני, יו״ר התאחדות סוכני הנסיעות בישראל באגרת לסוכנים: "למרות אי הוודאות הפוליטית, הכלכלית והלאומית, אני מלא תקווה ואמונה גדולה שייצר החיים, הנסיעות והצמיחה של אזרחי ישראל יגבר ושעונת פסח וקיץ יהיו עמוסות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לכבוד חג הפסח, קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, שיגר לציבור סוכני הנסיעות אגרת ברכה לחג.

אך השנה הברכה לא שגרתית נוכח המצב בארץ. וכך כותב קרני, "חג הפסח בפתח, ונדמה שהשנה במיוחד צמד המילים 'חג החרות' טומן בחובו משמעויות כבדות משקל. כל אחד ואחת על פי פרשנותם ונטיית ליבם, כיחידים, כאנשי תיירות וכאזרחים במדינה  דמוקרטית".

עוד מוסיף קרני, "אנו נמצאים בימים גורליים, ימים אשר להם משמעויות מרחיקות לכת על  עתידנו ובעיקר עתיד הדורות הבאים. מעבר להשפעה על המורל והתחושות האישיות שלנו כאזרחים, גם הענף מושפע מאוד מחוסר הוודאות והאתגרים הכלכליים המאפיינים תקופה זאת. כתמיד, אני מאמין כי ענף הנסיעות הינו ענף חזק המורכב מפטריוטים היודעים לשרוד גם בתקופות  קשות, ואני סומך ובטוח כי גם הפעם נוכל לאתגרים, הן ברמה האישית והן ברמה הלאומית".

קרני. צילום: חן גליליקרני. צילום: חן גלילי

יו"ר ההתאחדות מוסיף וכותב , "מכאן נישא את משאלתנו כי מדינתנו האהובה תשוב להתנהל כבשגרה, אשר גם בה לא חסרים אתגרים. אנו נמצאים כעת בפתחה של עונת הנסיעות הגדולה, ולמרות אי הוודאות הפוליטית, הכלכלית והלאומית, אני מלא תקווה ואמונה גדולה כי גם עתה יצר החיים, הנסיעות והצמיחה של אזרחי ישראל יגבר וכי עונת פסח וקיץ יהיו עמוסות ופוריות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעותקובי קרני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: