אא

אל על: כך נראה מבצע ניקיון פסח במטוסי החברה

מטוסים כשרים: אל על השלימה מבצע ניקיון לקראת פסח במעל 40 מטוסים. אלו המקומות שמעולם לא חשבתם שדורשים ניקיון. צפו

צילום: יחצ אל על צילום: יחצ אל על

במסגרת היערכותה לקראת פסח וחול המועד, חברת אל על מדווחת כי השלימה ניקיון מקיף בלמעלה מ-40 מטוסי החברה. הניקיון כולל, בין היתר, הכשרה של המטבחונים לפסח, הורדת כיסויי המושב וניקוי שלד הכיסא, ניקיון התקרה, ניקיון תעלות האוורור ועוד."חופשת פסח מתאפיינת בטיסות משפחתיות רבות ובאל על משקיעים משאבים רבים על מנת להעניק להורים ולילדיהם חופשה מוצלחת", נמסר מאל על.

עוד אומרים באל על, "כבר משלב הצ'ק-אין אל על תפעיל 'סיירת שירות לנוסע', שמטרתה לטפל בנוסעים בשלב ההמתנה לצ'ק אין בשדה. הסיירת תסייע בבידוק מהיר של משפחות עם ילדים במטרה לקצר את זמני ההמתנה בתורים, זאת לצד נוסעים מבוגרים הזקוקים לעזרה, תבצע חלוקת מים ונשנושים, הוצאת נוסעים עם כבודת יד בלבד מהתור, ומענה לשאלות הנוסעים. טרקלין ״המלך דוד״ הוכשר לפסח והותאם התפריט שבו, כך שנוסעינו יוכלו ליהנות מהיצע עשיר ומגוון".

עוד נמסר כי במטוסים נוספו שירותים ומוצרים עבור משפחות עם ילדים, כמו למשל חלוקת צעצועים ומשחקי חשיבה  כמו פאזלים, משחקי חברה, קלפים, מודלים להרכבה בתלת מימד, מדבקות ועוד.

כמו כן, החברה העשירה את ספריית הסרטים המונה למעלה מ-300 סרטים מתוכם עשרות סרטי ילדים ומשפחה מדובבים לעברית. ילדים המתעניינים בז'אנר המנגה (הקומיקס היפני) יוכלו למצוא בטיסה קורס וידאו המלמד ציור קומיקס, ומי שמתחברים לתחום המיינדפולנס יוכלו למצוא את סדרת הפודקאסטים של מיכל ינאי: תרגול מיינדפולנס למבוגרים ולילדים. כל אלו ועוד ב-1,800 שעות תוכן במערכות הבידור.

עוד נמסר מאל על כי "בחלק מהטיסות נפתיע את לקוחותינו עם פעילות מיוחדת 'קסם של טיסה', במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם אמן החושים ואושיית הרשת שחר ליבנה, על מספר טיסות ליעדי משפחות מובילים: פריז, לונדון וניו יורק. במסגרת שיתוף הפעולה יקיים שחר ליבנה במהלך הטיסה הפעלות לילדים, שלל חידות, קסמים ומשימות אינטראקטיביות".

כמו כן, לקראת פסח ויום העצמאות וכפירגון לקולנוע הישראלי, העלו באל על למערכות הבידור במטוסים סרטים ישראלים בהם 'קריוקי, 'בחורים טובים,' 'מכתוב', 'סיפור אחר', 'ישמח חתני,' 'זוהי סדום', 'סוף העולם שמאלה', 'זרים מושלמים', ,הסיפור שלנו', 'מוסד', 'עכביש ברשת' ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: