אא

רויאל אייר ג׳ורדניאן מחדשת את צי מטוסיה

על רקע הגידול בביקוש למושבים, בחברת התעופה החליטו לחדש את צי המטוסים רחבי הגוף ולהצטייד בדגמי בואינג 787-9 דרימליינר. במקביל, הוחלט גם על חידוש צי המטוסים צרי הגוף מתוצרת איירבוס בדגמי ה-NEO

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן (Royal Jordanian) במגעים לרכישה של מטוס דרימליינר המתקדם והחדיש בעולם "בואינג 787-9". 

כיום מפעילה החברה הירדנית 8 מטוסי דרימליינר מדגמי בואינג 787-8, אבל על רקע הגידול במספר הנוסעים החליטה החברה הירדנית לרכוש עוד 3 מטוסים חדישים מהדגם המתקדם ביותר.

בדוחות הכספיים שפרסמה החברה הירדנית אתמול, ציינה החברה כי היא פועלת כדי להחליף את הצי הקיים של מטוסי מדגמי איירבוס 320 ישנים, בדגמים החדישים של איירבוס 320NEO 

כיום מפעילה החברה הירדנית 20 מטוסי איירבוס 320 מיושנים מדגמי איירבוס 320A בנוסף ל-10 מטוסי אמברייר מדגמי E2. מטוסים אלה, צרי הגוף, משמשים את החברה הירדנית לטיסות באיזור, ובין השאר משמשים אותה בטיסות מעמאן לנמל התעופה בן גוריון. 

על רקע הגידול בביקוש למושבים, החליטה החברה לחדש את צי המטוסים רחבי הגוף ולהצטייד בדגמי בואינג 787-9 דרימליינר החדישים. במקביל, הוחלט גם על חידוש צי המטוסים צרי הגוף מתוצרת איירבוס בדגמי ה-NEO.

רויאל גורדניאן סיימה את השנה החולפת בהפסד של כ-82 מיליון דולר. החברה מפעילה כיום טיסות במזרח התיכון, לאירופה ולצפון אמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: