אא

טורקיש איירליינס תעניק שירותי תחזוקה לצי מטוסי הבואינג 777 של אמירייטס

חברת הבת Turkish Technic, אחת מחברות התחזוקה הגדולות בעולם, המעניקה שירותים לחברות תעופה מובילות בעולם, נבחרה להעניק שירותי תחזוקה גם לחברת Emirates

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה אמירייטס (Emirates), החליטה להפוך את טורקיש איירלינס, לחברת התחזוקה של צי מטוסי הבואינג 777 שברשותה.

חברת הבת של טורקיש איירלינס, ״טורקיש טכניקס״ (Turkish Technic), אחת מחברות התחזוקה הגדולות בעולם, שפועלת לפי רישיון של יצרנית המטוסים בואינג, והיא מעניקה שירותים לחברה האם, טורקיש איירלינס, ולחברות תעופה נוספות וכאמור כעת תעניק גם לחברת אמירייטס. בעבר, הוזכרה החברה התורכית כאופציה לתחזוקה של חלק ממטוסי בואינג שבצי של חברת אל על, אך לבסוף זכתה בתחזוקה חברת לופטהנזה.

ההסכם בין אמירייטס לבין טורקיש איירלינס, הוא בעל משמעות גדולה בענף התעופה. אמריטס, היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, עם קצב צמיחה מדהים. החברה שבסיסה בדובאי, היא המפעילה הגדולה בעולם של מטוסי בואינג 777, המשמשים אותה לטיסות ארוכות טווח לכל העולם. ההסכם העקרוני שנחתם עתה עם התורכים הוא למתן שירותי תחזוקה לשלושה מטוסים מתוצרת בואינג 777. מומחי תעופה צופים כי ההסכם הזה יילך ויתרחב ועשוי לסלול את הדרך לשיתוף פעולה רחב יותר בין שתיע חברות התעופה.

ההחלטה של אמירייטס לבחור בחברה הטורקית נעשתה לאחר בחינה מעמיקה של חברות תחזוק אחרות בעולם, כאשר טורקיש זכתה למירב הנקודות. טורקיש טכניק, שבסיסה באיסטנבול, מעסיקה כיום כ-9,000 טכנאים והיא בעלת הסמכה הן של רשות התעופה האמריקנית (FAA) ושל רשויות התעופה של אירופה (EASA) לביצוע עבודות תחזוקה למטוסי בואינג ולשיפוצים ותחזוקה בדרגות Aת Bת C ו-D .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינסאמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: