אא

השטיח המעופף במבצע מיוחד לסוכני הנסיעות: "מאורגנים וטסים"

על כל הזמנה של טיול מאורגן בחברה, סוכן הנסיעות יצבור סכום של 20$ לנוסע, למימוש הסוכן בחופשה פרטית בכל אחד מיעדי השטיח המעופף. אורן כהן מגורי סמנכ"ל השיווק והמכירות של השטיח המעופף: "המבצע מביע את הערכתנו ותודתנו לקהל סוכני הנסיעות שמלווה אותנו שנים בנאמנות ושיתוף פעולה"

צילום באדיבות השטיח המעופף צילום באדיבות השטיח המעופף

השטיח המעופף יצאה היום (ג') במבצע מיוחד לסוכני הנסיעות, בו היא מציעה לסוכנים על כל הזמנה של טיול מאורגן צבירת 20$ למימוש הסוכנים בחופשה פרטית בכל אחד מיעדי השטיח המעופף.

כך לדוגמא: סוכן שימכור 50 נוסעים יקבל 1000$ למימוש חופשה בשטיח המעופף.

סוכן שימכור 100 נוסעים יקבל 2000$ למימוש חופשה בשטיח המעופף.

חברת השטיח המעופף מובילה בשוק הטיולים המאורגנים עם ותק של מעל 30 שנה עם צוות מדריכים מקצועיים.

השטיח המעופף מציעה מגוון יעדים נרחב לטיולים קלאסיים וטיולי משפחות ליעדים המבוקשים. כגון: מרוקו, פורטוגל, קרואטיה סלובניה, גיאורגיה, אוסטריה, איטליה, ספרד, הולנד בלגיה וצרפת.

מסלולי טיולי המשפחות כוללים את הפארקים הגדולים באירופה כמו דיסנילנד פריז, אפטלינג בהולנד, פורט אוונטורה בספרד גארדלנד, מובי לנד, אקווה פארק באיטליה. כמו כן, בשאר מסלולי המשפחות במדינות השונות, פארקים רבים ומסלולים מיוחדים.

אורן כהן מגורי סמנכ"ל השיווק והמכירות של השטיח המעופף: "המבצע מביע את הערכתנו ותודתנו לקהל סוכני הנסיעות שמלווה אותנו שנים בנאמנות ושיתוף פעולה, אנו שמחים לתגמל את סוכני הנסיעות בעמלה הגבוהה ביותר בשוק בטיולים מאורגנים ולצאת במבצע – "מתארגנים וטסים שהוא מבצע ייחודיי לשוק הטיולים המאורגנים בכל ענף התיירות."

צילום באדיבות השטיח המעופףצילום באדיבות השטיח המעופף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השטיח המעופף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: