אא

SWISS פתחה טרקלין מחודש לנוסעים שמחוץ למדינות שנגן באיחוד האירופי

הטרקלין בנמל התעופה של ציריך מציע לנוסעים שלל אפשרויות לעבודה ומנוחה ומגוון רחב של מזון ומשקאות תוך התמקדות מיוחדת במטבח טרי

צילום: swiss צילום: swiss

SWISS פותחת מחדש בטרמינל D של נמל התעופה של ציריך את הטרקלין לנוסעים בינלאומיים ממדינות שאינן כלולות בהסכם שנגן של האיחוד האירופי.

הטרקלין המשופץ במלואו משתרע על פני 650 מ"ר ומציע לנוסעים נוחות ורוגע. הטרקלין זמין לכל הנוסעים במחלקת עסקים ומחלקה ראשונה, כמו גם לחברי מועדון הסנטורים וחברי HON Circle של SWISS וקבוצת לופטהנזה, ונוסעים במחלקת עסקים בחברות תעופה נוספות של ברית Star Alliance.

הטרקלין המשופץ מציע למבקריו מגוון רחב של אטרקציות, נופים מרהיבים ומבחר רחב של מזון ומשקאות כשהם מחכים לטיסה שלהם. הקונספט של הטרקלין החדש משלב היבטים עיצוביים של טרקליני SWISS הקיימים עם הדגשים חדשים וחומרים איכותיים ביותר.

הטרקלין החדש כולל אזורים שונים כדי לענות על הרצונות והצרכים השונים של הנוסעים. הביסטרו מציע מגוון רחב של מזון ומשקאות תוך התמקדות מיוחדת במטבח טרי, בריא ומגוון. אזור נוסף בטרקלין מציע הזדמנות לעבוד ללא הפרעות או הסחות דעת, וכולל שלוש תחנות עבודה סגורות ושלושה מתחמי עבודה פתוחים. למבקשים להירגע ולהתאושש, אזור המנוחה מספק אווירה של רוגע עם כיסאות נוחים, וגם מקלחות זמינות למי שרוצה להתרענן לפני הטיסה.

הטרקלין בנמל התעופה של ציריך פתוח מדי יום בין השעות 05:30-22:00, ויכול להכיל עד 160 אורחים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSstar alliance

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: