אא

אתיופיאן איירליינס מציינת 50 שנות פעילות בסין

חברת התעופה האתיופית מחדשת את פעילותה בסין בהיקף מלא: 35 טיסות נוסעים ו-31 טיסות מטען בכל שבוע. החברה מציעה גם לישראלים טיסות לסין דרך אדיס אבבה

צילום: shuttersock צילום: shuttersock

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה, שלאחרונה הגדילה את התדירות לשתי טיסות יומיות בקו אל ומת"א, חוגגת 50 שנה לתחילת פעילותה בסין. חברת התעופה האתיופית ביצעה את הטיסה הראשונה שלה לשנחאי ב-21 בפברואר 1973 והעבירה את טיסותיה לבייג'ינג ב-7 בנובמבר 1973.

סין היא כעת אחד השווקים הגדולים ביותר עבור אתיופיאן איירליינס והיא טסה ל-4 יעדים נוספים: גואנגז'ואו, שנחאי, צ'נגדו והונג קונג.

אתיופיאן גם מציעה טיסות מתל אביב לסין דרך נמל התעופה והטרמינל החדיש באדיס אבבה

לציון 50 שנה לטיסות בין אתיופיה לסין, אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, מספין טאסו: "תחילת הטיסות לסין לפני 50 שנה בישרה אבן דרך חשובה בהיסטוריה של חברת התעופה. אתיופיאן הייתה בין הראשונים לשרת את סין ומאז היא מספקת שירותים אמינים למדינה. מכיוון שסין היא אחד מיעדי המפתח באסיה, אנו נשמור בשמחה על המחויבות שלנו לשרת את המדינה, ובכך לספק גישה לעם הסיני לשוק האפריקאי הגדול".

אתיופיאן איירליינס הציעה טיסות בהיקף מצומצם ליעדים בסין אפילו במהלך מגפת הקורונה, ועתה בעקבות הסרת ההגבלות על ידי ממשלת סין, אתיופיאן תציע יותר טיסות יומיות לבייג'ינג, שנחאי והונג קונג, וכן 10 טיסות שבועיות לגואנגז'ואו ו-4 טיסות שבועיות לצ'נגדו.

עם הפעלה מלאה של הקווים, אתיופיאן תפעיל בסך הכול 35 טיסות נוסעים שבועיות לסין. בנוסף לטיסות הנוסעים, אתיופיאן מפעילה גם 31 טיסות מטען בשבוע ל-9 יעדים בסין, ובסך הכל אתיופיאן איירליינס מפעילה 66 טיסות שבועיות ל-10 יעדים בסין.

בנוסף לכך, אתיופיאן איירליינס חידשה את טיסת הנוסעים מאדיס אבבה לשדה התעופה הבינלאומי צ'אנגי בסינגפור ב-25 במרץ 2023, בתדירות של 4 טיסות שבועיות במטוס הדרימליינר787 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיופיאןסין787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: