אא

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי נבחר שוב לנמל העמוס בעולם

מועצת שדות התעופה הבינלאומיים (ACI) בחרה בדובאי אינטרנשיונל (DXB) כנמל העמוס בעולם בפעם ה-9 ברציפות. מנכ"ל שדות התעופה של דובאי, פול גריפית'ס: "אנחנו רוצים לספק לנוסעים את חוויית נמל התעופה הטובה בעולם"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי, דובאי אינטרנשיונל (DXB), שומר על מעמדו כנמל התעופה הבינלאומי העמוס ביותר בעולם זו השנה ה-9 ברציפות, כפי שהכריזה ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומיים (ACI) ביום רביעי, 5 באפריל.

מנכ"ל שדות התעופה של דובאי, פול גריפית'ס, הגיב: "ברור שאנחנו די נרגשים לעמוד בראש רשימת שדות התעופה הבינלאומיים העמוסים בעולם זו השנה התשיעית ברציפות, אבל זה לא מפתיע בהתחשב בביצועים המשובחים של דובאי אינטרנשיונל (DXB) לאורך 2022 והעלייה בתנועה ברבעון האחרון.

העלייה בביקוש לטיסות הייתה אוניברסלית בשנת 2022, אבל מה שמייחד את DXB הייתה המסירות של האנשים שלנו, התכנון וההכנה המדוקדקים של כל שותפינו, היוצרים את קהילת התעופה המדהימה של דובאי. המוכנות שלנו אפשרה לנו לא רק להכיל את הגידול המהיר בביקוש, אלא גם לספק שיפור מוחשי באיכות השירות ובחוויה הכוללת בנמל התעופה עבור 66 מיליון הנוסעים שעברו בנמל DXB במהלך השנה.

כשאנו חוגגים את ההישג הזה, אנחנו ממשיכים לעבוד על השארת DXB בראש רשימת הנמלים העמוסים ביותר, אך גם לספק לנוסעים את חוויית נמל התעופה הטובה בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאינמל התעופה הבינלאומי של דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: