אא

רשות שדות התעופה תובעת לסילוק מטוסים משדה התעופה בהרצליה

לבית המשפט השלום בהרצליה הוגשה תביעה נגד בעלים של ארבעה מטוסים קלים שלטענת הרשות: "נעדרי כושר טיסה מזה מספר שנים, חונים בשטחו המבצעי של שדה התעופה ומהווים מפגע בטיחותי"

שדה"ת הרצליה. צילום: לייקה אזולאי שדה"ת הרצליה. צילום: לייקה אזולאי

רשות שדות התעופה הגישה לבית המשפט השלום בהרצליה תביעה נגד צוקית תעופה ותיירות ונגד דוד מורן בעליה של החברה, בדרישה לפינוי של ארבעה מטוסים קלים החונים בשדה התעופה בהרצליה.

בתביעה נטען בין השאר כי: "המדובר בארבעה כלי טיס נעדרי כושר טיסה ו/או כאלו אשר לא ביצעו תנועות תעופתיות מזה מספר שנים. כלי הטיס חונים בשטחו המבצעי של שדה התעופה. הם מהווים מפגע בטיחותי ואף מפריעים לחניית מטוסים אחרים בחניות תקניות בשדה. כל זאת, על חשבון בעלים של כלי טיס אחרים הכשירים לטיסה וממתינים למקומות חניה אלה בתקופה בה קיימת מצוקה חנייה קשה בשדה התעופה".

עוד נטען בתביעה כי: "זאת בניגוד לעמדת מנהל שדה התעופה, עודד אזולאי, ו/או הרשות, מבלי שנתבקשו וממילא מבלי שנתנו לנתבעים האישורים הנדרשים לכך. הנתבע דוד מורן, מחנה את המטוסים בשדה, מבלי שקיבל הרשאה לכך מאת מנהל השדה ובניגוד לעמדת הרשות. הרשות פנתה אל דוד מורן מספר פעמים בדרישה לפנות את המטוסים מהשדה ולחדול מלהחנות אותם דרך קבע בשדה שלא כדין. הוא אף השתתף בדיונים עם הגורמים המקצועיים ברשות, שבהם סוכם כי עליו לפנות את המטוסים. ברם, עד אתה הוא התעלם מהסיכומים עמו, כמו גם מדרישותיה החוזרות והנשנות של הרשות ו/או מי מטעמה. נדרש אפוא צו שיפוטי לסילוק המטוסים ולחיוב הנתבעים, ביחד ולחוד, בהוצאות הרשות בגין הליך זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהבית משפט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: