אא

Emirates תציע טיסות יומיות לטורונטו החל מה-20 באפריל

עם שתי הטיסות הנוספות בשבוע, Emirates תציע קרוב ל-2,000 מושבים נוספים כדי לשרת את הנתיב העמוס, מה שמייצג גידול של 40% בקיבולת בין דובאי לטורנטו

צילום: Emirates צילום: Emirates

בעקבות פריצת הדרך עם הסכם התחבורה האווירית המורחב בין איחוד האמירויות לקנדה, Emirates תתגבר את תדירות הטיסות שלה ותציע שתי טיסות נוספות בשבוע בין דובאי לטורונטו. החל מה-20 באפריל יפעלו טיסות יומיות בקו העמוס כדי לתת מענה לביקוש הגובר.

המהלך מגיע כאשר היחסים הבילטרליים בין איחוד האמירויות וקנדה השתפרו באופן משמעותי, כאשר שתי המדינות אמורות לקצור יתרונות כלכליים עצומים על פני מספר רב של מגזרים ושרשרות אספקה.

עדנאן קזים, מנהל המסחר הראשי של Emirates, אמר כי הפיתוח הוא גורם מכריע עבור חברת התעופה: "Emirtaes מברכת על הרחבת הסכם שירותי האוויר בין איחוד האמירויות לקנדה, וברצוננו ראשית להודות לכל בעלי העניין והרשויות שהיו מעורבים בהסכם מרכזי זה שיספק דחיפה למגזרי התעופה והתיירות בשתי המדינות. אנו משרתים לקוחות בין טורונטו לדובאי מאז 2007, ולמרות שמטוס ה-A380 הדו-קומתי מפעיל את הקו מאז 2009, הביקוש הנובע מנוסעי פנאי וחברות, תפוצות וסטודנטים עלה בעקביות על הקיבולת שהוקצתה. הסכם משופר זה מהווה עבורנו נקודת מפנה באסטרטגיה שלנו לשרת את הלקוחות שלנו טוב יותר, על ידי מתן יותר מבחר וגמישות, ולענות על הביקוש ברחבי הרשת ההולכת וגדלה שלנו."

עוד הוסיף קזים: "הקשרים העסקיים בין קנדה לאיחוד האמירויות גדלו באופן משמעותי במהלך השנים והשירותים האוויריים המורחבים יסייעו לטפח את העסקים והמסחר. הרחבת שירותי האוויר היא גם אישור לחשיבות הגוברת של איחוד האמירויות לקישוריות הגלובלית של קנדה, אשר אנו יכולים לתמוך באמצעות הרשת הגלובלית שלנו המונה יותר מ-130 יעדים. יחד עם הרשויות הרלוונטיות, שותפתנו לקוד-שייר ונאמנות, אייר קנדה, ושותפי התעשייה המוערכים שלנו, אנו מצפים לשחק תפקיד בקידום הזדמנויות תיירות וסחר רבות יותר בין שני עמים".

Emirates מפעילה את מטוס הדגל A380 בקו דובאי-טורונטו, ומאפשרת 491 נוסעים במחלקת תיירים, מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה בכל טיסה. עם שתי הטיסות הנוספות בשבוע, Emirates תציע קרוב ל-2,000 מושבים נוספים כדי לשרת את הנתיב העמוס, מה שמייצג גידול של 40% בקיבולת בין דובאי לטורנטו. קו זה פופולרי מאוד בקרב לקוחות מהודו, איחוד האמירויות, בנגלדש, איראן, פקיסטן, ערב הסעודית וסרי לנקה, בעוד שאותן מדינות מייצגות יעדים מובילים עבור מטיילים מטורונטו.

Emirates מפעילה קוד-שייר עם אייר קנדה, המאפשר ללקוחות ליהנות מקישוריות חלקה כאשר טסים ליעדים בתוך קנדה דרך טורונטו. הקווים המובילים עבור לקוחות Emirates מעבר לטורונטו כוללים את אוטווה, וויניפג, הליפקס, מונטריאול, קלגרי ואדמונטון. לקוחות אייר קנדה יכולים לטוס ליעדים ברחבי אסיה, אפריקה והמזרח התיכון, ברשת הרחבה של Emirates של למעלה מ-130 יעדים דרך המרכז שלה בדובאי.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדהEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: