אא

Egyptair מרחיבה פעילות לצפון אמריקה – משיקה קו חדש לניוארק

חברת התעופה המצרית מפעילה 4 קווים לארה"ב וקנדה במטוסי דרימליינר, וכן תחל להפעיל טיסה שבועית לסאו פאולו בברזיל, כשנוסעים ישראלים יוכלו להצטרף לקישור בנמל קהיר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

איג'יפטאייר הכריזה על יעד ישיר חדש, נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR), אליו תטוס 3 פעמים בשבוע, בימים: שני, רביעי ושבת.

החברה תפעיל בקו, כמו בכל טיסותיה לאמריקה הצפונית, בואינג 787-9, עם 305 מושבים: 30 מושבים במחלקת עסקים ו-275 מושבים במחלקת תיירים.

חברת התעופה הודיעה לאחרונה שהיא מפעילה בואינג 787 גם לנמל הית'רו בלונדון (LHR), פעמיים ביום מנמל התעופה הבינלאומי של קהיר, והוא מחליף את האיירבוס A320neo, שהיה בשימוש בקו זה בעבר.

עד עתה איג'יפטאייר טסה ל-3 ערים אחרות בצפון אמריקה: טיסה יומית לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK), 5 טיסות בשבוע לנמל התעופה טורונטו פירסון (YYZ), ו-4 טיסות בשבוע לנמל התעופה הבינלאומי דולס וושינגטון (IAD).

בנוסף להרחבת פעילותה בצפון אמריקה, החברה הכריזה גם על מספר יעדים חדשים נוספים: דאקה בבנגלדש החל בחודש מאי וסאו פאולו בברזיל החל מחודש ספטמבר.

הקו השבועי לסאו פאולו יציע טיסות קישור פנימיות ליעדים ברחבי מצרים והנוסעים גם יוכלו להשתמש בקהיר כחיבור לשדות תעופה שונים באזור, כולל תל אביב, דובאי או איסטנבול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאו פאולואיג'יפטאיירניו ארק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: