אא

חשש מביטולים: הפיגוע בת"א יפגע בתיירות הפנים ובתיירות הנכנסת

על פי הערכות כ-12 אלף תיירים שוהים במלונות ת״א. אורן דרורי, מנכ"ל התאחדות המלונות בת"א רבתי: ״השאלה הגדולה היא אי הוודאות לגבי הצפוי בהמשך-אם יירגע, הפגיעה תהיה קטנה יחסית״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

הפיגוע הרצחני שהתרחש אמש (ו') בטיילת של ת"א, לצד שאר האירועים הביטחוניים שהתרחשו בישראל בימים ובשבועות האחרונים, עשויים לפגוע בתיירות לישראל ולת"א בפרט, זוהי ההערכה של בכירים בתעשיית התיירות.

כזכור, אתמול (שישי) בשעה 21:35, רכב מסוג קיה נהוג ע"י תושב כפר קאסם בן 45, נסע מדרום לצפון על שביל האופניים בטיילת. במהלך הנסיעה פגע הנהג בשישה הולכי רגל, והתהפך במדשאה של גן צרלס קלור. קצין משטרה ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את התהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחים של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, ונטרלו אותו. כתוצאה מהדריסה, נקבע במקום מותו של תייר איטלקי (אלסנדרו פאליני) בן 36, ונפצעו באורח קל עוד חמישה וכן נפגעת הלם נוספת בת 18, מתוכם 3 תיירים מבריטניה ותייר נוסף מאיטליה.

עפ"י הערכות שוהים כיום במלונות ת"א, כ-12,000 תיירים.

אורן דרורי, מנכ"ל התאחדות המלונות בת"א מעריך כי האירוע יפגע בתיירות ואומר לפספורטניוז כי: "זה נקודתי, שוב תל אביב והפעם נפגעים תיירים. לצערי זה מצטרף לכל מה שבכלל קורה בחודשים האחרונים, ביטחונית, כלכלית, חברתית ופוליטית. סוגיות שלא היו בהנחות היסוד בתחזית ל-2023. מן הסתם יהיה עדכון תחזיות, אתגרים נוספים וחיוב בעדכון דרכי פעולה".

עוד הוסיף דרורי: "הכל ביחד, ממכלול היבטים ומכיוונים שונים, צפוי לפגוע הן בתיירות הנכנסת והן בתיירות הפנים. השאלה הגדולה היא אי הוודאות לגבי הצפוי בהמשך-אם יירגע, הפגיעה תהיה קטנה יחסית, אולם בהנחה סבירה שיש עוד לפנינו -בהחלט צפויה תקופה מאתגרת״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותהתאחדות המלונות בתל אביב רבתי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: