אא

Whats App חינם בטיסה; טורקיש איירליינס תעניק גישה חינם לאפליקציות המסרים

תציע שירותי הודעות חינם וללא גבול לכל הנוסעים בטיסות בינלאומיות בהן גישה לאינטרנט זמינה, עם המוטו "נהנים מהודעות ללא הגבלה" באמצעות אפליקציות כמו WhatsApp, Messenger או iMessage

צילום: Shuttertocks צילום: Shuttertocks

טורקיש איירליינס תציע שירותי הודעות חינם וללא הגבלה לכל הנוסעים בטיסות בינלאומיות בהן גישה לאינטרנט זמינה.

השירות החדש של ענקית התעופה -“Enjoy Limitless Messaging"- "נהנים מהודעות ללא הגבלה", זמין באמצעות אפליקציות כמו WhatsApp, Messenger או iMessage ואחרות.

מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי, אמר על השירות החדש: "אנו מוסיפים עוד פיתוח חדשני לשורת שדרוגים נוספים שעשינו עבור התעופה של טורקיה כנושאת הדגל הלאומי. על ידי שילוב הגישה החדשנית שלנו עם שביעות רצון הלקוחות, אנו מבטיחים שהנוסעים שלנו יוכלו לשלוח הודעות חופשיות ליקיריהם מעל העננים, ולהישאר איתם בקשר ללא הגבלה".

מכיוון ששירות ההודעות הבלתי מוגבל הוא חינם לכל הנוסעים החברים ב-Miles&Smiles, גם מי שאינם חברים יוכלו ליהנות משירות זה עם מילוי טופס החברות ב-Miles&Smiles הזמין לפני או במהלך הטיסה. יתר על כך; חברי Miles&Smiles Classic Plus, Elite ו-Elite Plus ייהנו מחבילות אינטרנט משופרות בחינם.

מתוך כוונה לספק לנוסעיה הרשאות מעבר לציפיותיהם בכל שלב בדרכם, טורקיש איירליינס תשיק תחילה שירות זה במטוסיה עם גישה לאינטרנט על ידי Turk Telekom, ולאחר מכן בהדרגה בכל המטוסים בעלי חיבור לאינטרנט.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: