אא

רשות הטבע והגנים: "יש ביטולים אבל התפוסה בצפון עדיין יפה"

בעקבות המצב הביטחוני המתוח נרשמו ביטולים בחניוני הלילה של רט"ג שאפשרה לבטל ללא עלות. ביטולים משמעותיים נרשמו באכזיב. עם זאת, כ-150 אלף מטיילים פקדו אתמול (שבת) את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

חניון לילה בחי בר יוטבתה. צילום: גלעד גבאי, רטג חניון לילה בחי בר יוטבתה. צילום: גלעד גבאי, רטג

כ-150 אלף ישראלים יצאו אתמול – יום שבת – לבלות בחיק הטבע למרות המצב הביטחוני המתוח שבו רקטות נורו לעבר ישראל ופיגוע רדף פיגוע.

על פי רשות הטבע והגנים, בין האתרים הבולטים אותם פקד עם ישראל במהלך השבת האחרונה נמנים הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-5,000 מטיילים, שמורת הטבע עין גדי עם כ-4,400 מטיילים, הגן הלאומי קיסריה עם כ-5,700 מטיילים והגן הלאומי מצדה עם כ-3,400 מטיילים.

עוד מציינים ברט"ג כי כ-9,500 מטיילים בילו את הלילה בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. בין החניונים הבולטים: חניוני הלילה גן השלושה, מעין חרוד וחורשת טל.

יחד עם זאת, לא הכל כבשגרה. ברשות הטבע והגנים אומרים הבוקר לפספורטניוז כי נרשמו ביטולים הן במספר המטיילים והן במספר הלנים בחניונים של רט"ג. מספר הביטולים הגבוה ביותר נרשם באכזיב ובנחל כזיב. לעומת זאת, בחורשת טל, למשל, נרשמו פחות ביטולים. "יש אזורים שפחות נפגעו מהמצב הביטחוני ויש כאלה שמאוד דוגמת אכזיב ונחל כזיב שנותרו כמעט ריקים", נמסר והודגש שלמרות המצב, ברשות הטבע והגנים נערכים למספר רב של מטיילים בחול המועד פסח, עם שלל פעילויות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות הטבע והגנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: