אא

מלון מגדלה בכנרת: "על כל ביטול, אנחנו מקבלים טלפון להזמנה חדשה"

מנהלת המכירות של מלון מגדלה, לימור שייק-עמר, לפספורטניוז: "יש לנו מעט מאוד ביטולים עקב המצב, 10 בלבד עד כה. לא משהו ברמה של דרמה"

מלון מגדלה. צילום: ספיר פרץ מלון מגדלה. צילום: ספיר פרץ

"אצלנו אין דרמות. אומנם פה ושם יש ביטולים, וזה לא נחמד לקבל אף ביטול, אבל זה לא ברמה של דרמה", כך אומרת לימור שייק-עמר, מנהלת המכירות של מלון מגדלה לחופי הכנרת. 

שייק-עמר אומרת בשיחה עם פספורטניוז ש"על כל ביטול, אנחנו מקבלים טלפון של הזמנה חדשה - הזמנה מיידית לימים אלה של חול המועד פסח. זה בערך המצב מיום חמישי האחרון, עם תחילתה של המתיחות בצפון".

לדבריה, "כשקורה משהו בצפון, אז יש אנשים שמבחינתם זה גורף לכל הצפון, ללא שום מודעות למיקומים. המיקום שלנו בכנרת לא מושפע ממה שקורה ברמת הגולן".

עוד לדבריה, "המלון כרגע נמצא ב-80% תפוסה, למרות שמדובר במלון לא כשר לפסח".

מלון מגדלה נפתח לראשונה לאירוח של תיירים צליינים 3 חודשים בלבד לפני פרוץ מגפת הקורונה. המלון פנה לתיירות צליינית שהציפה את הארץ בימים שלפני הקורונה.

עם פרוץ המגפה, כאמור 3 חודשים אחרי שנפתח, נאלץ המלון לסגור את שעריו. הקורונה שינתה בין לילה את כל אסטרטגיית השיווק של המלון, שנבנה על מה שהיה פעם כפר הנופש חוף הוואי, סמוך לשרידי העיר העתיקה מגדלא, ממנה הגיעה מרים המגדלית.

לטובת מי שאינו מצוי בספרי הבשורה, מרים המגדלית, החשובה לעולם הנוצרי, הייתה אישה יהודייה שהפכה מאמינה של ישו לאחר שזה ריפא אותה. היא נכחה בצליבתו בירושלים, טיפלה בגופתו אחרי שהורדה מהצלב והפיצה את דבר תחייתו. מסדר "הליגיונרים של ישוע" (Legionaries of Christ), שמלון מגדלה נמצא בבעלותו, תפס מיד את הפוטנציאל הטמון בלוקיישן הקדוש ואחרי שנים של פרוצדורות וחפירות ארכיאולוגיות נוספות של בית כנסת יהודי עתיק שהתגלה על הדרך, נפתח המלון הפועל כיום כמלון לא כשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלון מגדלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: