אא

היום הראשון לחול המועד: 200 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים

המטיילים נהנו מטיול בחיק הטבע עם מגוון פעילויות וחוויות. בין האתרים הבולטים היו שמורת הטבע עין גדי עם כ-4,500 מטיילים, הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-6,000 מטיילים, הגן הלאומי קיסריה עם כ-5,100 מטיילים

נשיא המדינה יחד עם מנכ״לית רשות הטבע והגנים רעיה שורקי. קרדיט: דוברות הנשיא נשיא המדינה יחד עם מנכ״לית רשות הטבע והגנים רעיה שורקי. קרדיט: דוברות הנשיא

ברשות הטבע והגנים מסכמים את היום הראשון של חול המועד, ומציינים 200 אלף מטיילים שפקדו היום את השמורות השונות ברחבי ישראל, ונהנו מטיול בחיק הטבע והמורשת עם מגוון פעילויות וחוויות. עוד במהלך היום, נשיא המדינה ביקר בגן הלאומי תל לכיש ופגש יחד עם מנכ״לית רשות הטבע והגנים רעיה שורקי מטיילים.

בין האתרים הבולטים היום היו שמורת הטבע עין גדי עם כ-4,500 מטיילים, הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-6,000 מטיילים, הגן הלאומי קיסריה עם כ-5,100 מטיילים. עוד בלטו הגנים הלאומיים פארק אשכול עם כ-3,600 מטיילים, אשקלון עם כ 4,000 מטיילים וגן השלושה (הסחנה) עם כ-3,700 מבקרים.

בתוך כך כ-8,000 יטיילו הלילה ב-17 חניוני הלילה שבתשלום באתרי רשות הטבע והגנים, בהם בלטו בעיקר חניוני הלילה חורשת טל, מעיין חרוד וגן השלושה. זאת בנוסף לאלפי מטיילים בחניוני הלילה המוסדרים ללא תשלום בשטחים הפתוחים.

ברשות הטבע והגנים נערכים למספר רב של מטיילים גם מחר (ב') עם שלל פעילויות וחוויות ביניהן: גן לאומי מבצר יחיעם נושמים תרבות במבצר היפה, הצטרפו לפעילות מיוחדת וססגונית במיוחד בגן לאומי מבצר יחיעם. המבצר יתעורר לחיים עם אמני המרחב הציבורי, אמני קרקס, שחקנים, פסלים חיים ונגנים. מפעל הפיס יחד עם רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לתמוך באומנים ולצאת מהבית אל גן לאומי מבצר יחיעם, לפעילות חווייתית ומחברת שמתאימה לכל המשפחה.

המייצגים יתקיימו במספר סבבים ברחבי המבצר ותוכלו לשלב גם את שביל הרגלים היחפות, סיורים מודרכים של מורי דרך ותצפית משגעת מראש המבצר. הפעילות בשיתוף מפעל הפיס ומיזם התיירות. הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.

ברשות הטבע והגנים ממליצים לקהל המטיילים להירשם מראש לביקור באתרים באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט של הרשות על מנת להבטיח כניסה לאתר גם במקרה של עומס מטיילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות הטבע והגנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: