אא

ספרד: בום תיירותי בחודשיים הראשונים של השנה – 8.5 מיליון תיירים זרים

גם בעיצומו של החורף מספרי התיירים עלו ביותר מ-50% על אשתקד, ורק בחודש פברואר התיירים הבינלאומיים תרמו למשק המדינה 5.33 מיליארד אירו, הרבה יותר מאשר לפני מגפת הקורונה

לאס פלמאס, גראן קנריה. צילום: shutterstock לאס פלמאס, גראן קנריה. צילום: shutterstock

עפ"י מידע, שפרסם משרד התיירות של ספרד, בחודשיים הראשונים של 2023 ביקרו במדינה 8.5 מיליון תיירים זרים. במספר מרשים זה ספרד שברה את הנתונים של 2022 ביותר מ-50%.

יתר על כן, התיירים הזרים תורמים למשק המדינה יותר מאי פעם - הכנסה עצומה של 5.33 מיליארד אירו רק בחודש פברואר, 1.5 מיליארד אירו יותר מאשר בפברואר 2022, ואף הרבה יותר מאשר לפני מגפת הקורונה.

בימים אלה של חג Semana Santa (השבוע הקדוש) בספרד, הקטור גומז, שר התיירות, בירך על הנתונים המרשימים, והעריך כי שנת 2023 תשבור את כל שיאי התיירות הבינלאומית בספרד, גם מבחינת תפוסה במלונות וגם בהוצאות התיירים.

בראש מדינות המקור של התיירים הבינלאומיים נמצאת בריטניה, ואחריה צרפת וגרמניה. גם מדינות אחרות, כמו: איטליה, ארה"ב ושווייץ, תרמו עלייה גדולה במספר התיירים, יותר מאשר בשנים שלפני משבר התיירות.

היעד המועדף על התיירים הזרים, בעונת החורף, כמובן, הם האיים הקנריים, ובמיוחד האי הגדול, גראן קנריה, שזכה ל-1.2 מיליון מבקרים בחודש פברואר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדהאיים הקנריים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: