אא

הפקת לקחים: הודעה חשובה למתכננים לבקר בפסטיבל "אביב של צבעים" בר"ג

רבבות הגיעו לאירוע פתיחת הפסטיבל החינמי שיזמה עיריית ר"ת במסגרת חגיגות 100 שנים לעיר. בעקבות הכאוס ועומס הבלתי נסבל שנוצר, העירייה משנה גישה

פסטיבל ברמת גן. צילום:  פרי מנדלבוים פסטיבל ברמת גן. צילום: פרי מנדלבוים

בעקבות הכאוס ופקקי הענק שנוצרו בפתיחת פסטיבל "אביב של צבעים" ברמת גן - פסטיבל שהעירייה יזמה במסגרת חגיגות 100 שנים לעיר והכניסה אליו חינמית - העירייה מפרסמת היום (ב') לטובת מי שמתכננים לבקר בפסטיבל בפארק הלאומי, כדלקמן: 

1. בעקבות עומסים רבים באזורים העוטפים את הפארק והגעה של מעל 100 אלף מבקרים אתמול הכניסות לאזור הפארק מאלוף שדה ומכביש הטייסים יסגרו לתנועת רכבים פרטיים החל מהשעה 17:00. הכניסה תתאפשר לתושבי רמת גן בלבד. בנוסף, יסגרו כל חניוני הפארק וסביבתו ונאפשר שימוש רק לתושבי ר"ג בעלי תו חניה. תהיה נוכחות מוגברת של פקחים, שוטרים ורכבי גרירה. 

2. התחבורה הציבורית, השאטלים העירוניים והגישה הרגלית לפארק יישארו זמינים ופתוחים לכולם. אנו קוראים לציבור הרחב להגיע באמצעות התחבורה הציבורית והשאטלים מקניון איילון ופארק אריאל שרון . השאטלים תוגברו בהתאם.

3. על פי תחזית מזג האוויר, הערב צפוי גשם באזור הפארק שעלול לגרום לסגירת הפסטיבל ללא התראה מוקדמת משיקולי תפעול ובטיחות. במידת הצורך, תתקיים הערכת מצב בשטח והיא שתקבע אם ניתן להמשיך בתנאי מזג האוויר, או שהם מחייבים סגירה של הפסטיבל.

4. היום האחרון לפסטיבל, מוצאי שבת, 15.4, יוקדש לתושבי רמת גן ולאוכלוסייה עם מוגבלות וצרכים מיוחדים, שהעומסים עד כה מנעו מהם להגיע לפסטיבל. הכניסה לפסטיבל תותר להם בלבד.

עוד נמסר מהעירייה, "אנו מתקרבים לכחצי מיליון מבקרים בפסטיבל, הערכת מצב על מנת להשתפר ולהפיק לקחים מתקיימת בסופו של כל יום. להבא, לא נאשר יותר אירועים מתמשכים עם פוטנציאל המוני ללא בקרה של רישום מראש או מכירת כרטיסים קצובים מראש לאורחי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רמת גן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: