אא

ארבעים דקות מת"א: גילינו את גן העדן שמחכה בקפריסין

תכירו את מלון St Cap George המציע חוויה יוקרתית במיוחד, ודגש על כל הפרטים הקטנים: מחדר גיימינג לילדים, ל-3 מסעדות (יפנית, איטלקית ומזרח תיכונית), חוף ים פרטי ועד לקולנוע לילדים, ספא מפנק ועוד

צילום: מייקי לוי צילום: מייקי לוי

את קפריסין גיליתי באיחור ממש לא אופנתי והאמת? פספוס, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם. טיסה באורך של 40 דקות, מגוון רחב של אפשרויות טיסה: החל מלואו קוסט ועד ל״טיסות רגילות״, ובאותו אורך זמן טיסה שזהה לטיסה לאילת, מגיעים לאי אירופאי עם כל המשתמע מכך: נופים מדהימים, מלונות יוקרתיים ואיך לא - מחייה זולה, הרבה יותר מתל אביב השכנה. 

צילום: מייקי לויצילום: מייקי לוי

הפעם נסענו לקפריסין למלון  Cap St George היחסית חדש, שמציע וילות מגורים לאלו שידם מצויה בכיסם, ומלון יוקרתי במיוחד עם אחד מהמתקנים האהובים עלינו בחדרים: נוף לים ובריכה. גיליתי מלון חדש מהניילונים, שעשוי להיות להיט בקרב הישראלים בקיץ הקרוב, הדוגל בטהרת ה-Farm to table

לקפריסין ניתן למצוא טיסות מתל אביב שמגיעות ללרנקה ולפאפוס. כך לדוגמה, ארקיע טסה לפאפוס בימי שישי ושני. המלון עצמו ממוקם כ-25 דקות נסיעה משדה התעופה בפאפוס, אך לצערנו - מכיוון שטסנו בזמן שיא, נאלצנו להתפשר ולטוס ללרנקה ולנהוג במשך של כמעט שעתיים. האם זה אידיאלי? לא כל כך. האם זה אפשרי? בהחלט. עוד יתרון, זה שאם תתכננו מספיק זמן מראש - תוכלו למצוא טיסות די זולות עם ריינאייר, ולטוס במחירים נגישים מאוד. 

מתחם גיימינג, ספא מפנק, חוף ים פרטי ומבודד וזה רק על קצה המזלג 

המלון היחסית חדש שהוקם תוכנן בקפידה וכולל מבנה ראשי, חדרים מחוץ למלון ואף וילות יוקרתיות למגורים. הוא כולל בריכה ראשית, לצד אפשרות להתארח בחדר הכולל בריכה פרטית, ורצועת חוף קטנה, אך קסומה. מבחר קולינרי מרשים עליו ארחיב מייד, ולא פחות ממתחם גיימינג, כך שגם אם אתם לוקחים את הבן הקטן לחופשה והוא מתקשה להיפרד מהפליסטיישן או מהפורטנייט, הוא יוכל לבלות שם (וגם לא). אבל נראה שחשבו על לא מעט דברים במלון, וזה מרשים למדי. גם מתחם הספא היה מרשים כשהוא נבנה בצורה ייחודית וניסה לתת את ההרגשה כאילו אנחנו נמצאים בתוך מערה, ואף כלל מבחר רחב של מתקנים וחדרי עיסוי. 

ויש אפילו ״קולנוע״ בחוץ לילדים. צילום: מייקי לויויש אפילו ״קולנוע״ בחוץ לילדים. צילום: מייקי לוי

עם שפים בעלי כוכבי מישלן: מבחר קולינרי מגוון אבל האוכל המקומי מנצח 

חובבי קולינריה? המלון נבנה על טהרת הבטן גב עם מסעדה איטלקית, יפנית (טפניאקי), קונדיטוריה עם גלידות ומאפים, מסעדה על החוף עם דגים טריים וכמובן מסעדה מרכזית שבה בעיקר ניתן למצוא את ארוחות הבוקר. הארוחת בוקר הייתה טובה עם מגוון של אוכל כשביום הראשון האוכל היה בבופה ואילו ביום השני הוגש מתוך תפריט. האוכל היה טוב, אבל לא בצורה יוצאת דופן שגרמה לנו להתפעל או להמתין מדי יום לארוחת הבוקר.

חלומי שהוא לגמרי חלומי. צילום: מייקי לויחלומי שהוא לגמרי חלומי. צילום: מייקי לוי

 על גג המלון (המבנה המרכזי) ניתן למצוא מסעדה נוספת שבעיקר פתוחה לארוחות מיוחדות בהן המלון מארח שפים עם כוכבי מישלן. המסעדה האהובה עלינו הייתה זו שבחוף, המקומית שהגישה חלומי חלומי, כזה שחזרנו רק בגללו יום אחרי יום, שוב ושוב, לצד דגים טריים מקומיים שדגו באותו היום. זו מסעדה שהייתה לא פחות מסעדה ים תיכונית מושלמת. 

אוכל מזרח תיכוני, ונוף לים. צילום: מייקי לויאוכל מזרח תיכוני, ונוף לים. צילום: מייקי לוי

חווית Farm to table 

במרחק נסיעה של 5 דקות מהמלון, ניתן למצוא את החווה החקלאית. כשאנחנו ביקרנו בה היא הייתה עוד בחיתוליה ורק בשלבי ההקמה, אך עדיין ניתן היה למצוא לא מעט ירקות ופירות שגידלו ולאחר מכן השתמשו בהם בתוך המסעדות של המלון. זו כמובן בשורה, כשבשנים הקרובות נראה יותר ויותר הקפדה על ״Fram to table״ וכמובן - שמירה על איכות הסביבה וצמצום פליטות פחמן דו חמצני. עוד ניתן למצוא חוות סוסים השייכת לבעלי המלון. 

לישון במבנה המרכזי או בחדרים עם הבריכות 

המלון מחולק ל-2: החדרים שבנויים לצידי המבנה המרכזי (הלובי), והחדרים שמעל הלובי. כך שמי שמעוניין להתפנק יכול להיות במתחמים הבנויים מחוץ למבנה המרכזי וליהנות מבריכה בחדר, ונוף פתוח לים, או נוף לים בחדרים שמעל הלובי. אנחנו שהינו בחדרים עם הבריכות הפרטיות ונוף לים. החדר בגודל 54 מ״ר מסוגל לארח עד 3 מבוגרים, עם כאמור - נוף לים. כיאה למלון יוקרה, ניתן למצוא שירות Turn down service, כשבשעות אחה״צ מגיעים להכין את המיטה לשינה. החדר נותן הרגשה די פרטית כשבמרפסת ניתן למצוא חומות די גבוהות, אך לא יותר מדי גבוהות, מה שנותן הרגשה פרטית. בחדר הרחצה ניתן למצוא אמבטיה ומקלחת עמידה, לצד 2 כיורים, וזה תמיד מבורך. 

הנוף מהמבנה המרכזי. צילום: מייקי לויהנוף מהמבנה המרכזי. צילום: מייקי לוי

בחום של יולי - אוגוסט, לא היה צריך יותר מזה, ולמי שחשובה הפרטיות והפינוק, החדרים עם הבריכות יעשו את העבודה. מאידך, רצועת החוף הייתה כל כך קסומה שמצאנו את עצמנו חולקים את הזמן בין הבריכה בחדר לחוף הים. 

הלהיט במלון: החדרים עם הבריכה הצמודה והנוף לים. צילום: מייקי לויהלהיט במלון: החדרים עם הבריכה הצמודה והנוף לים. צילום: מייקי לוי

עם דגש על קולינריה, יוקרה וכמובן - כל זה במרחק חצי שעה 

בקפריסין ניתן למצוא מלונות בכל טווחי המחירים וסוגי החופשות, ואולי זה אחד מהדברים הכי מהנים באי במרחק של חצי שעה מתל אביב. המלון Cap st georges כובש את קטגוריית היוקרה בזכות מתקנים ברמה גבוהה, ודאגה לכל הפרטים הקטנים והגילאים: מהילדים ועד למבוגרים.  כששהיינו במלון, המחירים עמדו על 300-400 דולר ללילה, אך כעת בשיא העונה, במהלך חודשי יולי-אוגוסט 2023, המחירים עומדים על 400-500 דולר. אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית, מדובר במלון המושלם לכך. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: