אא

אייר בלטיק: שיא הכנסות של 104 מיליון אירו ברבעון הראשון של השנה - זינוק גם במספר הנוסעים

חברת התעופה הסימפטית, ממשיכה לשבור שיאים ורושמת עלייה נוספת גם במספרי הנוסעים. ההכנסות ברבעון הראשון של השנה ב-74% גבוהים יותר מאלו שהושגו בתקופה המקבילה ב-2022. מספר הנוסעים זינק ב-77%

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

שיא הכנסות של 104 מיליון אירו ברבעון הראשון של 2023 לחברת ״אייר בלטיק״- Air baltic.
חברת התעופה הלאומית הלטבית התחילה את שנת 2023 עם אינדיקטורים חיוביים שהם המשך ישיר למגמת ההתאוששות של של החברה לאחר משבר הקורונה. כאמור, החברה רשמה הכנסות של 104.3 מיליון אירו, שהם ב-74% יותר מאשר ב-2022, כמו גם ההכנסה הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם ברבעון הראשון של השנה בתולדות החברה. 

מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל airBaltic: "הרבעון הראשון של 2023 עלה על הציפיות שלנו ואנחנו בדרך חזרה לרווחיות מתמשכת. עבורנו היעד והשאיפה ברורים - הכנסות של 700 מיליון אירו ב-2023 וגידול משמעותי במספר הנוסעים עד ל-4.4 מיליון, מה שיאפשר לחברה לחזור לתוצאות שלפני משבר  הקורונה״. גאוס הוסיף ואמר: "במבט קדימה לשנת 2023, אנו ממשיכים במסלול המוצלח לקראת הגעה להנפקה ב-2024. יעדי הליבה שלנו נותרו ללא שינוי - להבטיח את הקישוריות הטובה ביותר בין המדינות הבלטיות - אחד ממרכזי העסקים המרכזיים באירופה של העתיד - לבין העולם, כמו גם לשפר את חווית הנוסע ולספק תרומה בסיסית לכלכלה הלטבית".

במהלך הרבעון הראשון של 2023, הסיעה אייר בלטיק 769.6 אלף נוסעים בשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בה הטיסה כ-435,000 נוסעים כ-77% יותר מאשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: