אא

אסון בדרום קוריאה: הרוגה וכ-31 פצועים בהתהפכות אוטובוס עם ישראלים

כלי הרכב של קבוצת הישראלים בטיול המאורגן התהפך בעת עיקול. במשרד החוץ מדווחים על 33 מטיילים ישראלים שהיו באוטובוס

בירת קוריאה. צילום: shutterstock בירת קוריאה. צילום: shutterstock

אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ׳ונג צ׳אנג צפון, בקוריאה הדרומית. בכלי תקשורת מקומיים מדווח כי האוטובוס התהפך בעיקול, בעת שהיה בדרכו להחזירם למלון ב-Suanbo. 

ביומיים הקרובים (ראשון ושני) צפויים להגיע לארץ 18 מהפצועים בתאונה (שהוגדרו כפצועים קל).  14 פצועים ישארו בינתיים בבתי החולים בקוריאה להמשך טיפול רפואי (בהם 4 המוגדרים במצב קריטי). 


שגרירות ישראל בסיאול והמחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג ז״ל, יועבר לישראל בימים הקרובים. 

משרד החוץ ושגרירות ישראל בקוריאה, בתיאום עם חברות הביטוח והגורמים הרלוונטיים בדרום קוריאה, ממשיכים ללוות את פצועי התאונה ולוודא שהם מקבלים את הטיפול המתאים, על מנת שיוכלו לחזור לישראל בהקדם האפשרי.

על פי שירותי הרפואה בקוריאה, ישנה הרוגה אחת בתאונה, 2 פצועים קשה מאוד, חמישה פצועים קשה ו-24 פצועים קל. 

הנפגעים הישראלים מאושפזים ב-4 בתי חולים באזור התאונה. 

משרד החוץ מעדכן כי שר החוץ אלי כהן שוחח זמן קצר לאחר התאונה עם שגריר ישראל בקוריאה הדרומית, עקיבא תור. השר הנחה שמשרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ.

עוד הודה השר לצוות השגרירות על פעולתם המהירה והגעתם לאזור התאונה לביקור הפצועים הישראלים. 

כהן העביר דרך השגריר איחולי החלמה מהירה לפצועים וביקש להעביר דרכו את הערכתו לצוותי החירום והרפואה של קוריאה הדרומית על הטיפול באזרחים הישראלים.

עוד נמסר כי השגריר עקיבא תור עדכן את שר החוץ בפרטים הידועים על תאונת הדרכים בה היה מעורב אוטובוס עם מטיילים ישראלים. 

שגריר ישראל וקונסול ישראל בקוריאה מבקרים בשעות אלה את כל הנפגעים הישראלים בתאונה.

עוד נמסר ממשרד החוץ  כי האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. 

מדובר בקבוצת נוסעים של כספי נסיעות, ממנה נמסר כי: "החברה נמצאת בקשר ומשתפת פעולה עם כל הגורמים הרלוונטים, לרבות הנוסעים בדרום קוריאה, משפחותיהם, משרד החוץ והגורמים המקומיים. נציגי החברה נמצאים במקום, מבקרים את הפצועים ומגישה את הסיוע הנדרש. החברה מאחלת החלמה מהירה לפצועים ותמשיך ותעניק תמיכה לנוסעים באירוע קשה זה".

עדכון ממן אוויאישן, נציגת קורייאן אייר בישראל: "הקבוצה הישראלית המריאה לסיאול עם קורייאן אייר ב-5 באפריל ואמורה לחזור לארץ ב-17 באפריל. אנו נמצאים בקשר ישיר עם כל הגורמים הרלוונטים ונעשה כל שנדרש על מנת להקל על הטסתם בחזרה לישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דרום קוריאה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: