אא

ריינאייר: כל טיסות החברה מנמל סכיפהול אמסטרדם מתודלקות בדלק בר קיימא SAF

החל מתחילת החודש כל טיסות החברה הממריאות מנמל התעופה מוזנות ע"י תערובת של 40% דלק ביולוגי, שלב נוסף במאמצי החברה לצמצם את פליטות הפחמן

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת ריינאייר פרסמה ביום רביעי הצהרה, בה היא מאשרת כי היא מרחיבה את שותפותה עם חברת Neste, יצרנית דלק תעופה בר קיימא SAF, ובאמצעותו תתדלק את כל טיסותיה מנמל התעופה בתערובת של 40%.

כל הטיסות של החברה מנמל סכיפהול בתערובת ה-SAF מהוות שלב נוסף בהבטחה של החברה לאפס פליטות פחמן עד שנת 2050 וליעד ביניים של החברה להפעיל לפחות 12.5% מכל טיסותיה עם SAF עד סוף העשור.

"ריינאייר מאריכה את השותפות עם Neste כדי להגדיל את כמות הטיסות המופעלות בתערובת של 40% של SAF, ואנחנו עוברים מתדלוק שליש מהטיסות שלנו עד עתה לתדלוק מלא של כל הטיסות שלנו באמסטרדם ב-SAF", הבהיר תומס פאולר, מנהל תוכנית הקיימות של החברה.

חברת Neste הפינית נחשבת כיום כיצרנית מובילה של SAF, והיא עובדת עם מגוון חברות תעופה, כמו: אמריקה איירליינס, אלסקה איירליינס ואיתיחאד איירווייס, והיא תייצר השנה כמות שיא של SAF בבתי הזיקוק שלה ברוטרדם וסינגפור.

לחברה שותפות עם חברת Shell לתדלוק מטוסים בדלק ביולוגי ביותר מ-200 נמלי תעופה ברחבי אירופה, כולל בבסיסים של ריינאייר בדבלין (DUB) ולונדון סטנסטד (STN). ההסכם יעניק לריינאייר גישה ליותר מ-360,000 טון של SAF בין 2025 ל-2030, וצפוי לקצץ עד 900,000 טון של פליטת פחמן בפעילות חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירסכיפהול אמסטרדםSAF

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: