אא

הכל לא כלול: זה מה שתשלמו על אוכל ושתייה בחברת הלואו קוסט הטורקית

אם אתם מאלה ששוכחים או סתם לא אוהבים לסחוב אוכל לטיסה, בדקנו כמה תשלמו על פחית קולה, כוס קפה, ארוחה בשרית, כריך ועוד בטיסות של חברת התעופה הטורקית פגסוס איירליינס שחוגגת יום הולדת 33

צילום: ספיר פרץ צילום: ספיר פרץ

חברת התעופה הטורקית פגסוס איירליינס החלה לראשונה את פעילותה לפני 33 שנה וליתר דיוק, אתמול לפני 33 שנה (15 באפריל 1990). לרגל יום הולדתה, יצאנו לטיסת מבחן באחת מטיסותיה בקו תל אביב-אנטליה.

פגסוס, שנמל הבית שלה נמצא בשדה התעופה איסטנבול סביחה גקצ'ן, הפעילה בטיסה בה טסנו מטוס איירבוסA320  - מטוס זה הציע מושבים נוחים עם מקום יחסית סביר לרגליים. המטוס היה מלא כמעט עד אפס מקום ולמרות זאת, התמזל מזלי לתפוס שורה לבד, חלום. צוות הדיילות היה חייכן וחביב והטיסה המריאה בזמן.

פגסוס איירליינס. צילום: ספיר פרץפגסוס איירליינס. צילום: ספיר פרץ

פגסוס - שהתברגה במרץ האחרון למקום התשיעי בנתב"ג במהלכו הטיסה הלוך ושוב 58,822 נוסעים.ות - היא חברת חסך, מה שאומר שהאוכל והשתייה בטיסותיה מוצעים בתשלום. מה המחירים? התעריפים בתפריט פגסוס נקובים באירו (נכון להיום שקל 1 = 4.04 אירו).

נתחיל בשתייה. בקבוק מים מינרלים / סודה – 2 אירו. פחית קוקה קולה-קולה זירו / פנטה / ספרייט – 4 אירו. קפה טורקי / תה ירוק / שוקו חם – 4 אירו שהם כ-16 שקלים. 

בגזרת הפחמימות, כריך נקניק, גבינה, עגבנייה וחסה – 7 אירו שהם כ-28 שקלים. הכריך האמור בתוספת שתייה חמה או קרה לבחירה, יעלה לכם 9 אירו. גם כריכים עם גבינת פטה וירקות או עוף עם ירקות מתומחרים ב-7 אירו.

בגזרת הדילים, פגסוס מציעה, בין היתר, ארוחה המרוכבת ממספר מנות. כך למשל, דיל הכולל מנת שניצל עם תפוחי אדמה, לחמנייה עם חמאה, סלט ירקות עם שמן זית ולימון ולקינוח מוס שוקולד תמורת 13 אירו שהם כ-53 שקלים. 

תפריט פגסוס. צילום: ספיר פרץתפריט פגסוס. צילום: ספיר פרץ

שתיית אלכוהול אומנם איננה מומלצת בטיסה, אך אם בכל זאת אתם צורכים אלכוהול ב-30 אלף רגל, תשלמו 6.5 אירו על פחית בירה, 10 אירו על בקבוקון וויסקי שיבאס ריגאל ו-9 אירו על ג'ק דניאלס.

אם לשפוט את תמונת המצב לפי הטיסה הספציפית שבה טסנו, לא הרבה נוסעים הזמינו אוכל. היה יותר ביקוש לשתייה. כך או כך, כדאי לא להתעצל, להכין בבית את הכריך או הנשנוש האהוב עליכם ואיתו להגיע לטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות לטורקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: