אא

מקום לפתוח בו את היום: ארוחת בוקר במלון רוטשילד 65 בתל אביב

אומרים שקשה למצוא כאן שולחן פנוי בוויקאנד, אז החוקרת הבולסת של פספורטניוז הגיעה באמצע השבוע לטעום את ארוחת הבוקר המדוברת של מלון הבוטיק רוטשילד 65 בתל אביב. טעמנו

קפה 65. צילום: נועם פריסמן קפה 65. צילום: נועם פריסמן

הישראלים עפים על ארוחות בוקר מושקעות-שופעות-מפנקות-גרגרניות, ואם אפשר לסעוד אותן במלון בוטיק אופנתי בפריים לוקיישן, אז בכלל. מאחר שכך, הבולסת החוקרת של פספורטניוז יצאה בשבוע האחרון, על אף הגודש הבלתי נסבל בכבישים (כשעה מקרית אונו למרכז תל אביב), לבחון את ארוחת הבוקר המדוברת של מלון רוטשילד 65.

המלון, כשמו - ממוקם בשדרות רוטשילד 65 פינת נחמני בתל אביב. במלון, המשתייך לרשת מלונות הבוטיק אטלס, 74 חדרים ו-3 סוויטות ובית קפה – café 65  - הממוקם בכניסה למלון בקומת הקרקע ובו מוגשת ארוחת הבוקר המדוברת.

אומרים שקשה מאוד להשיג כאן שולחן פנוי בוויקאנד (שישי-שבת), אז הגענו למבחן טעימות באמצע שבוע. ארוחת הבוקר מוגשת כאן כל ימות השבוע בימים א'-ה' בין השעות 07:00-12:00 ובשישי-שבת עד השעה 13:00.

מה בתפריט?

ארוחת הבוקר מוגשת כאן בסגנון בופה חופשי לבחירה, כאשר את המנות החמות מזמינים מתוך תפריט. כנ"ל לגבי שתייה חמה.

אחרי עיון מעמיק בתפריט המנות החמות, הכולל 6 מנות, נפל הפור. החלטתי, מטעמי דיאטה, לחמוק מהמלכודת של מנת הקרואסון המורכבת מגאודה, חמאת שקדים, תרד, בצל וביצת עין. ויתרתי על הקרואסון המפתה הזה לטובת מנת אומלט פשוטה בתוספת פטריות. מאידך, גם פשוט צריך לדעת להכין. אתם יודעים, מידת עשייה וכאלה. האומלט הייתה עשויה טוב ובסך הכל טעימה, למרות הצילחות הצנוע (אומרים שהעין קודם העין אוכלת) שלא גרע כהוא זה מהטעם.

התפריט המדובר. צילום: ספיר פרץהתפריט המדובר. צילום: ספיר פרץ

לאומלט הוספתי מגוון סלטים מהבופה, שהציע החל מסלט קינואה ואגוזי מלך בדיוק כמו שאני אוהבת ועד קרפצ'יו סלק פריך. הכי אהבתי את העובדה שכל הסלטים לא צוללים כאן ברטבים כאלה ואחרים ובזכות כך, נשארים פריכים וטעימים יותר לטעמי. אחד הסלטים היותר מיוחדים, אם אפשר לקרוא לו סלט: קרפצ'יו אננס המורכב מפלחי אננס דקים דקים עם בלסמי וצ'ילי. זאת ועוד בבופה, מיני פיתות עם סביח, מיני תפו"א אפויים, מיני מאפינס ועוד.  

מפתיע - קפרציו אננס. צילום: ספיר פרץמפתיע - קפרציו אננס. צילום: ספיר פרץ

אגב, מנות חמות נוספות הקיימות בתפריט שלא הזמנתי הן: שקשוקה ירוקה המורכבת משמנת, מנגולד, תרד, יוגורט עיזים וביצים; שקשוקה עגבניות מסורתית; ושקשוקה טבעונית על בסיס כרובית צלויה או טופו וטחינה גולמית. 

ואחרי כל הטוב הזה, המלצרית ניגשה אלי עם המשפט הבא: "השארת מקום לקינוח? אני מקווה שכן כי יש לנו עוגת גבינה מעולה". מלחמה התחוללה בתוכי: קינוח את אוכלת רק בעיניים, את לא אוכלת קינוח לבד, את ממש אבל ממש לא צריכה לאכול קינוח בסוף כל ארוחה... "כן, השארתי מקום לעוגת גבינה", השבתי למלצרית, חלשת אופי שכמותי. לפחות כל ביס בעוגה הזאת הצדיק את טריליון הקלוריות.

עוגת הגבינה של קפה 65. צילום: ספיר פרץעוגת הגבינה של קפה 65. צילום: ספיר פרץ

מחיר: 135 שקל לאדם. המקום פתוח לקהל מחוץ למלון. חינם לאורחי המלון על בסיס לינה וארוחת בוקר. 

לסיכום: בניגוד למגה ארוחות בוקר שהתרגלנו לראות בבתי המלון הגדולים למשל באילת, המבחר בארוחת הבוקר במלון רוטשילד 65 מצומצם. כל הקטגוריות, הן בבופה והן בתפריט, לא מפוצצות. אבל מי צריך יותר מזה. הכמות ממש לא קובעת, אלא האיכות.

צילום: נועם פריסמן צילום: נועם פריסמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: