אא

אמירייטס: הסופר-ג'מבו A380 חוזר בגדול – טס כבר ל-43 יעדים, ומעתה גם למרוקו

חוויית הטיסה במטוס הדו-קומתי המרווח והמטופח של אמירייטס מבוקשת מאוד על ידי נוסעים רבים, ומעתה הטיסה היומית בין דובאי לקזבלנקה ב-A380 מחליפה את הבואינג 777-300ER

המטוס מתקבל בקזבלנקה. צילום: אמירייטס המטוס מתקבל בקזבלנקה. צילום: אמירייטס

מטוס הדגל A380 של אמירייטס נחת בסוף השבוע בנמל התעופה הבינלאומי מוחמד החמישי בקזבלנקה, היעד ה-43 אליו מפעילה חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות את הסופר-ג'מבו הדו-קומתי מאז חזרתו של המטוס לפעילות לאחר משבר הקורונה.

חברת התעופה האיצה את פריסת מטוסי A380 שלה בהתאם לביקוש הגובר לטיסות. נכון לעכשיו, A380 של אמירייטס טס ל-43 יעדים מנמל הבית בדובאי, והחברה מתכננת אף להתרחב למספר ערים אחרות בחודשים הקרובים.

חוויית הטיסה במטוס הסופר-ג'מבו המרווח והמטופח של אמירייטס מבוקשת מאוד על ידי נוסעים רבים, הנהנים מתנאים מעולים ומשירות משובח, כשגולת הכותרת הן מחלקות היוקרה המציעות 14 סוויטות ייחודיות במחלקה ראשונה ו-76 מושבי מיטה במחלקת העסקים.

הנוסעים בטיסת ה-A380 הראשונה למרוקו זכו לעיצוב מיוחד על גוף המטוס בדמות מוזיאון העתיד, היצירה האדריכלית החדשנית של דובאי. המטוס התקבל על ידי בכירים ומכובדי ממשל ותעופה במרוקו ונציגי הנהלת אמירייטס.

אמירייטס טסה למרוקו כבר 21 שנה, והטיסה היומית בקו במטוס A380 היומי מחליפה את מטוס הבואינג 777-300ER שטס עד עתה בין דובאי לקזבלנקה. מרוקו ממשיכה להיות יעד פנאי פופולרי באמירויות, והשדרוג ל-A380 יספק לנוסעים הזדמנויות רבות יותר להגיע לבירת מרוקו, ואילו נוסעים שטסים מקזבלנקה לדובאי יכולים ליהנות מקישוריות לרשת הגלובלית בת 140 יעדים של אמירייטס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסA380דובאיקזבלנקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: