אא

קבוצת עזריאלי רכשה את מלון הסלע האדום ותמורת כ-130 מיליון שקל

על השטח בן כ-9 דונם באילת, עליו בנוי המלון, לרבות זכויות בנייה קיימות ועתידיות מתכוונת קבוצת עזריאלי לבנות מלון חדש בהשקעה מוערכת בסך של כ-500-600 מיליון שקל

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בדו״ח השנתי שלה לשנת 2022, קבוצת עזריאלי ציינה כי בכוונתה להעמיק את השקעותיה בתחום המלונאות. כעת, הקבוצה ממשת כבר את הכוונות שלה ורכשה את מלון הסלע האדום באילת תמורת כ-130 מיליון שקל.

על השטח בן כ-9 דונם, עליו בנוי המלון, לרבות זכויות בנייה קיימות ועתידיות מתכוונת עזריאלי לבנות מלון חדש בהשקעה מוערכת בסך של כ-500-600 מיליון שקל. לקבוצת עזריאלי יש עד היום מלון אחד, הר ציון בירושלים אותו רכשה ב-2020 וגם אותו היא בונה ומרחיבה מחדש.

המלון בן 100 חדרים, ומי שהיה בין יוזמי ההקמה שלו בשנות השישים היה אלי פפושדו, בזמנו הוא היה ידוע גם בזכות מועדון הלילה שפעל במלון והמלון עצמו נחשב בעבר לאחד מהאייקונים של העיר אילת, במהלך 2021 רשת קלאב הוטל  שכרה את המלון, ערכה בו שיפוץ גדול כדי לשכן בו את עובדי מלון קלאב הוטל אילת שנמצא בסמוך למלון הסלע האדום.

כפי שפורסם בפספורטניוז, בנוסף, בקבוצת עזריאלי מתכננים מלון בן 250 חדרים במגדל הספירלה במרכז עזריאלי בת״א, זאת בנוסף לייזום מלון בעיר מודיעין, הממוקם בסמוך לקניון עזריאלי מודיעין, הצפוי לכלול כ-85 חדרי מלון וסוויטות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת עזריאלי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: