אא

הזמינו כרטיסי טיסה מוקדם ככל האפשר - למה זה הצעד החכם ביותר ?

כמטיילים מושבעים, ודאי הבנתם שלהזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת יש יתרונות שונים. תוכן פרסומי

 קרדיט תמונה: FREEPIK קרדיט תמונה: FREEPIK

לא רק שאתם יכולים ליהנות ממחירי טיסה נמוכים יותר, אלא שאתם יכולים גם לקבל היצע טוב יותר של מושבים ולהרוויח יותר זמן לתכנון הטיול שלכם. במאמר זה נבדוק מדוע הזמנת כרטיסי טיסה מוקדם ככל האפשר היא צעד חכם וכיצד זה יכול לעזור לכם לחסוך כסף וזמן.

הזמנה מוקדמת יעילה ומועילה:

קבלו את העסקאות הטובות ביותר ממחירי הטיסה לעולם אינם קבועים, והם נוטים לעלות ככל שתאריך הנסיעה מתקרב. על ידי הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת, תוכלו לנצל את המחירים הנמוכים יותר ואפשר לחסוך מאות דולרים. חברות תעופה מציעות לעתים קרובות את המבצעים הטובים ביותר ללקוחות המזמינים את הכרטיסים שלהם חודשים מראש. אם תחכו לרגע האחרון כדי להזמין את הטיסה שלכם, אתם עלולים לשלם הרבה יותר.

בחירת מושבים

הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת נותנת לכם גם סיכוי טוב יותר לקבל את המושב הרצוי. בין אם אתם מעדיפים
מושב סמוך לחלון, מושב במעבר או מושב עם מרווח רגליים נוסף, סביר יותר שתמצאו אותו זמין כאשר תזמינו מוקדם ככל האפשר. ככל שהטיסה מתמלאת, הסיכוי לקבל את המושב המועדף עליכם הופך קטן יותר. תכננו את הטיול שלכם מראש כאשר אתם מזמינים כרטיסי טיסה מוקדם, יש לכם יותר זמן לתכנן את הטיול שלכם. אתם יכולים לחקור את היעד שלכם, להזמין מקום לינה ולתכנן פעילויות בשעות הפנאי שלכם. זה יכול לחסוך לכם זמן ולהפחית מתח על ידי הימנעות מתכנון של הרגע האחרון.
הימנעו מהעומס של הרגע האחרון על ידי הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת, תוכלו להימנע מהעומס של הרגע האחרון ומהלחץ הכרוך בכך. אתם יכולים להימנע מהתורים הארוכים, העיכובים ונמלי התעופה הצפופים הנפוצים בתקופות נסיעה שיא. בנוסף, אתם יכולים למנוע את הסיכון להחמיץ את הטיסה שלכם אם אתם נתקלים באירועים בלתי צפויים ביום הנסיעה.

נצלו את היתרון של תוכניות נאמנות אם אתם נוסעים מתמידים, הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת יכולה לעזור לכם לנצל את תוכניות הנאמנות.


חברות תעופה רבות מציעות תוכניות תגמול המאפשרות לכם לצבור נקודות עבור כל טיסה שאתם לוקחים. על ידי הזמנת כרטיסים מוקדמת, תוכלו לצבור נקודות נוספות ותזכו לקבל שדרוגים או טיסות חינם. גמישות בשינוי תאריכי הנסיעה שלכם כאשר אתם מזמנים כרטיסי טיסה מוקדם, יש לכם גמישות רבה יותר בשינוי תאריכי הנסיעה שלכם אם התוכניות שלכם משתנות. חברות תעופה רבות מאפשרות ללקוחות לשנות את תאריכי הנסיעה שלהם מבלי לגרור חיובים נוספים אם השינוי נעשה בתוך תקופה מסוימת. זה יכול לחסוך לכם כסף ולהפחית מתח אם התוכניות שלכם משתנות באופן בלתי צפוי.

סיכום
הזמנת כרטיסי טיסה מוקדמת הינה מהלך חכם שיכול לחסוך לכם כסף, לתת לכם יותר בחירה וגמישות ולהפחית מתח בעת תכנון חופשה בחו"ל . על ידי ניצול מחירי טיסה נמוכים יותר, תכנון הטיול שלכם מראש והימנעות מהעומס של הרגע האחרון, תוכלו לקבל חווית נסיעה מהנה יותר. בנוסף, אתם יכולים לנצל את תוכניות הנאמנות ולקבל גמישות רבה יותר בשינוי תאריכי הנסיעה שלכם. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים
לנסוע, זכרו להזמין כרטיסי טיסה מוקדם ככל האפשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: