אא

"ספרד היא המדינה המתגמלת ביותר בעולם מבחינה תיירותית"

מאז מרץ 2022, יותר מ- 300,000 ישראלים בחרו יעדי תיירות ספרדיים לחופשות שלהם. מהו הקסם של ספרד ואיזה טיולים תוכלו לחוות במדינה הקסומה? תוכן שיווקי

ספרד. צילום: Shutterstock ספרד. צילום: Shutterstock

עם החזרה לשגרה לאחר המגפה וההתאוששות של ענף התיירות, גם הביקוש לטיולים מישראל לספרד התחדש. מאז מרץ 2022, יותר מ- 300,000 ישראלים בחרו יעדי תיירות ספרדיים לחופשות שלהם, בעיקר מתעניינים בגסטרונומיה, מוזיאונים, טבע, אירועי ספורט, חיי לילה וקניות. אף על פי שנתוני המבקרים לא היו זהים לאלה שהיו לפני המגיפה, התחזיות מצביעות על ההתעוררות מחדש של התיירות בין שתי המדינות ב- 2023. 

ספרד היא מדינה שבה הישראלים נהנים מאוד בחופשה שלהם. בשנים האחרונות, ספרד היתה בין עשר המדינות המתויירות ביותר בעולם. ברצלונה ומדריד היו הערים הפופולריות ביותר, עם חיבור של לפחות שלוש טיסות יומיות מתל אביב. הסיבה לכך ברורה: "הגישה של הישראלים לחיים היא מאוד אירופאית: הם יודעים ליהנות מהפנאי, מהחיים הטובים, מהחברים ומהגסטרונומיה מחוץ לבית, ולכן ספרד היא יעד מועדף", הסביר גונזלו סבאלוס ווטלינג, יועץ התיירות של שגרירות ספרד בתל אביב ומנהל משרד התיירות הספרדי לישראל ולמדינות ים תיכוניות אחרות (טור-ספיין).

מרכז תרבות ספרד בישראל. צילום: לשכת התיירותמרכז תרבות ספרד בישראל. צילום: לשכת התיירות

ממשרדו ברומא, סבאלוס ווטלינג הדגיש את הקרבה והתקשורת הטובה עם ישראל, כמו גם את האפשרויות התיירותיות בכל עונות השנה, במיוחד ביעדים שעדיין לא מתויירים. ב 2023, הוא הסביר כי הביקוש התאושש וחברות התעופה יפתחו טיסות ישירות חדשות מנמל התעופה בן גוריון למלגה, טנריף או איביזה.

בנוסף, יעדים אחרים מופיעים שוב בין האפשרויות שמתאימות לציפיות של תיירים ישראלים, שתמיד להוטים להרפתקאות ולסגנון חיים באיכות גבוהה. אראגון, עם מורשת יהודית עצומה בשילוב עם מראות הטבע של הפירנאים או תיירות היין; ארץ הבסקים, עם המטבח המצוין שלה ונופים מושלמים; האיים הקנריים, שמאפשרים ליהנות מהטבע ב 24 מעלות כל השנה; או באנדלוסיה עם טאפאס והכנסת האורחים של אנשיה.

"אנחנו יודעים שהתייר הישראלי מאוד תובעני ומאוד הוגן. בגלל זה הוא יודע להעריך יעד כמו ספרד, שמשלבת איכות גבוהה והיא בין הראשונים בתיירות ברמה בינלאומית. אנחנו המדינה המשתלמת ביותר בעולם מבחינת התיירות", אמר סבאלוס ווטלינג. הוא הוסיף כי הכוונה היא להראות ולהמחיש לישראלים את אורח החיים הספרדי: "הישראלים חיים באינטנסיביות גבוהה מאוד, בניגוד לספרד, שם אנו מציעים שלווה שהופכת את החופשה לחוויה ייחודית המשלבת רגיעה והנאה, דבר שהישראלים מחשיבים כחיוני".

לקדם את היעד בשוק הישראלי, טור-ספיין אירגן שלוש פעולות במהלך 2023. ראשית בכדי לקדם את המטבח הספרדי ב"יום הטאפה העולמי", שיתקיים ב-15 ביוני. במהלך השבוע השני של יוני, ברים ומסעדות בישראל יבשלו טאפאסים מוכרים, שיאפשרו להכיר ולטעום מהאיכות הגבוהה של המטבח הספרדי, וגם לחוות את המרכיב החברתי והתרבותי שבאזורים השונים של המדינה.

בנוסף, טור-ספיין שואפת לקדם תיירות שפה: לעודד לימוד ספרדית, שפה שכבר פופולרית מאוד בישראל. מתכננים לעשות זאת באמצעות מפגשים ואירועים אינפורמטיביים במכון סרוונטס בתל אביב, אשר מציגים אלטרנטיבה נוספת להכרת התרבות הספרדית, באמצעות השפה.

פארק גואל ברצלונה. צילום: shutterstockפארק גואל ברצלונה. צילום: shutterstock

לבסוף, בהקשר למורשת התרבותית והאמנותית הספרדית, 2023 תהיה שנת הקידום של דמותו של האמן הנודע פבלו פיקאסו ביום השנה ה 50 למותו. בעולם וגם בישראל יתקיימו אירועים ותערוכות כדי להכיר את ספרד באמצעות יצירתו של האומן הגאון.

בסך הכל, התוכניות של טור-ספיין לישראל מדגישות את מגוון האטרקציות שאנחנו יכולים למצוא בפחות מחמש שעות טיסה. השילוב של תרבות, שפה, סגנון חיים ושירותים באיכות גבוהה עונים לדרישות שלנו ויוצרים גשרים המחברים בין שתי המדינות. לכן, נותר רק לבוא וליהנות במדינה השואפת להמשיך ולבסס את עצמה כיעד תיירותי מועדף לתייר הישראלי.

תוכן שיווקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: