אא

בגלל בית ישראכרט בת"א: תביעה של כ-17 מיליון שקל נגד מלונות פתאל

חברת נ.ת.מ הגישה לביהמ"ש המחוזי בת"א תביעה נגד רשת פתאל המחזיקה 50% מחברת סוויצ' אפ השוכרת 15 אלף מ"ר בבית ישראכרט: "לא קיימה את התחייבויותיה בהסכם השכירות"

בית משפט. צילום: shutterstock בית משפט. צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה של חברת נ.ת.מ נכסי תחבורה ומסחר שבבעלות חיים צוף נגד רשת מלונות פתאל שבשליטת דוד פתאל בסך של 16.863,177 מיליון שקל בגלל בית ישראכרט בת"א.

עפ"י כתב התביעה, חברת סוויצ' אפ, בה יש לפתאל 50%, שוכרת כמעט את כל המגדל ברחוב המסגר 40 בת"א - 15,000 מ"ר, לטובת חללי עבודה בהסכם ל-20 שנה. ההסכם נחתם במאי 2022 בסכום של כ-540 מיליון שקל כאמור למשך 20 שנה - תשלום של כ-27 מיליון שקל לשנה.

בתביעה נטען כי לסוויצ' אפ קיים חוב של 16.863,177 מיליון שקל לתובעת. "השוכרת לא קיימה את התחייבויותיה על פי הסכם השכירות במועדם ובמלואם ובכלל זה (אך לא רק), לא שילמה לתובעת את דמי השכירות ודמי הניהול במלואם ובמועדם וגרמה נזקים למושכר ולתובעת".

כמו כן נטען בתביעה כי נשלח מכתב לדוד פתאל, "בו התבקש מר פתאל לפעול אצל השוכרת להסדרת החוב. תשובת מר פתאל הייתה לקונית והתובעת התבקשה שלא  לשלוח מכתבים נוספים אליו".

בתביעה אף נטען כי התובעת פנתה פעם נוספת במכתב מיום 13.3.23, במסגרתו היא הביאה לידיעת הנתבעת כי הודיעה לשוכרת על ביטול הסכם השכירות וכן הציגה את החובות הקיימים של השוכרת, בין היתר, בגין דמי שכירות ודמי ניהול, שנכון לאותו מועד עמדו על סך של 16.863,177 מיליון שקל. התובעת הודיעה לנתבעת כי ככל שהשוכרת לא תשלם חובות אלה, התובעת תפעל למימוש כתב הערבות של הנתבעת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: