אא

חיזוק קשרי התיירות והכלכלה: שר החוץ אלי כהן נפגש עם נשיא אזרבייג׳ן אילהם עלייב

במהלך הפגישה בין שר החוץ אלי כהן, ונשיא אזרבייג׳ן אילהם עלייב שנערכה בארמון הנשיאות בבאקו, השניים דיברו על חיזוק הברית המדינית ביטחונית בין ישראל לאזרבייג׳ן, כמו גם על חיזוק קשרי הכלכלה והתיירות

צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ, לע״מ צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ, לע״מ

שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר (רביעי) עם נשיא אזרבייג׳ן, אילהם עלייב (Aliyev), בארמון הנשיאות בבאקו. על חיזוק קשרי הכלכלה והתיירות, לצד חיזוק הברית המדינית ביטחונית בין ישראל לאזרבייג׳ן. 

שר החוץ אלי כהן: ״ישראל ואזרבייג׳ן מחזקות את הברית המדינית והביטחונית ביניהן. נפגשתי עם נשיא אזרבייג’ן, אילהם עלייב, ודיברנו על האתגרים האזוריים האסטרטגיים המשותפים לנו. בירכתי את הנשיא על החלטתו להקים שגרירות בישראל, שגרירות ראשונה של מדינה מוסלמית שיעית בארץ. פתיחת השגרירות תחזק עוד יותר את הברית הביטחונית, המדינית והכלכלית בינינו״. 

 

שר החוץ כהן הודה לנשיא עלייב על החלטתו להקים שגרירות בישראל לאחר 30 שנות יחסים חמים בין המדינות, ואמר כי השגרירות תסייע לחזק את הקשרים בין העמים ובין הכלכלות. 

 

שר החוץ כהן הגיע לאזרבייג׳ן בראש משלחת כלכלית רחבה שאורגנה ע״י אגף הכלכלה במשרד החוץ, מכון היצוא ושגרירות ישראל בבאקו. המשלחת כוללת כ-30 חברות מתחומי ביטחון מולדת (HLS), ביטחון סייבר, מיים וחקלאות, והיא תקיים למעלה מ-100 פגישות עם גורמי ממשל אזריים וחברות מקומיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אזרבייג'ןמשרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: