אא

היום ומחר: שביתות בנמלי התעופה בגרמניה

איגוד העובדים הודיע על שביתת המאבטחים בנמלי התעופה של דיסלדורף, המבורג וקלן/בון בעקבות כישלון המו"מ עם הארגון של חברות אבטחת נמלי התעופה

נמל התעופה דיסלדורף. צילום: shutterstock נמל התעופה דיסלדורף. צילום: shutterstock

Ver.di, איגוד העובדים הגרמני, קורא למגוון עובדי האבטחה בענף התעופה לפתוח בשביתת אזהרה, שתתקיים היום (ה') ומחר (ו') ה-20 וה-21 באפריל.

שביתות העובדים הפעם תהיינה בנמלי התעופה של דיסלדורף, המבורג וקלן/בון. השביתה תגרום לזמני המתנה ארוכים יותר בעמדות הבידוק הביטחוני ואף לביטולי טיסות, מתריעים באיגוד.

איגוד ver.di מנהל מו"מ עם הארגון הפדרלי של חברות אבטחת תעופה ((BDLS במשך שנים כדי להגדיל את תוספות הזמן עבור עבודות לילה, בימי שבת, ראשון וחגים, כמו גם הסכם עבודה קיבוצי טוב יותר ותשלום שעות נוספות לצוותי אבטחה ושירות בשדות התעופה.

המשך המו"מ בתאריכים 11 ו-12 באפריל לא הוביל לפתרון והמעסיקים לא הגישו הצעה משופרת.

"התקווה להגיע לבסוף להסכם הייתה לשווא", אמר וולפגנג פייפר מאיגוד ver.di. "העבודה בשדות תעופה חייבת להיות אטרקטיבית יותר כדי לשמר מומחי אבטחת תעופה ולגייס חדשים וכדי למנוע זמני המתנה ארוכים יותר לנוסעים".

"אנו קוראים ל-BDLS להציג סוף סוף הצעה ראויה במו"מ ב-27 וב-28 באפריל כדי למנוע שביתות נוספות ולסיים את הסכסוך", סיכם פייפר.

מלופטהנזה נמסר כי עקב השביתה צפויים ביטולים ועיכובים בלוח הטיסות של קבוצת לופטהנזה לנמלי תעופה: דיסלדורף, המבורג וקלן/בון ומהם.

השביתה לא צפויה להשפיע באופן ישיר על הטיסות מת"א, אלא על טיסות ההמשך לנמלי התעופה המוזכרים ומהם.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסלדורףנמל המבורג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: