אא

טוקיו או מיאמי? אל על במבצע מיוחד

חב' התעופה במבצע שיימשך 4 ימים לטוקיו ושבועיים למיאמי וליעדי המשך. שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: ״רואים עלייה בביקוש בטיסות ליעדים הרחוקים כמו יפן ויעדי ההמשך דרך מיאמי"

מיאמי. צילום: Shutterstock מיאמי. צילום: Shutterstock

אל על יוצאת היום (ה') במבצע מיוחד לקראת הקיץ לטיסות ישירות לטוקיו, למיאמי וליעדי המשך ממיאמי המתאימים לנופש זוגי או משפחתי ביעדים: קנקון (מקסיקו),  פונטה קאנה (רפובליקה דומיניקנית), אורלנדו (פלורידה), דאלאס (יוסטון) ואוסטין (טקסס).

כחודשיים לאחר השקת הקו לטוקיו לראשונה ב-1 במרץ, החברה מכריזה היום (ה') על המבצע שיימשך 4 ימים בלבד (עד ה-23 באפריל) בו תציע מחיר התחלתי לכרטיס הטיסה לבירת יפן של 699$, לטיסות הממריאות במהלך חודש יוני (בין ה-3 ביוני ועד ה-30 ביוני). המחירים לטוקיו הם עבור כרטיסים מסוג Lite במחלקת תיירים אשר לא כוללים מזוודה והושבה. 

בנוסף, החברה מכריזה על מבצע למיאמי וליעדי ההמשך שיחל היום (ה') וימשך שבועיים, עד 4 במאי (כולל), לטיסות הממריאות בין ה-9 במאי 2023, ועד ה- 16 ביוני 2023, ללא הגבלה בתאריך חזרה.

המחיר ההתחלתי לכרטיס הטיסה למיאמי בקו הישיר או ליעדי ההמשך הוא 899$. מחיר כרטיס הטיסה ליעדי ההמשך כולל את הטיסה למיאמי ואת טיסות ההמשך בחברות זרות, בכפוף לזמינות בחברות הזרות.

המחיר לכרטיס טיסה למיאמי וליעדי ההמשך כולל מזוודה בכל קטעי הטיסה.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: ״אנו רואים עלייה בביקוש
בטיסות ליעדים הרחוקים כמו יפן ויעדי ההמשך דרך מיאמי וזאת הודות לטיסות הישירות של אל על. טוקיו הפכה ליעד מבוקש מאוד עבור הישראלים. לאור הביקוש הגבוה בחג הפסח ואחריו, זיהינו את הצורך של משפחות ומטיילים לבצע הזמנה מוקדמת ויצאנו במחירי מבצע ליעד האהוב. אנו שמחים לאפשר לכלל הציבור לטוס בטיסה ישירה ומהירה לבירת יפן ולגלות תרבויות חדשות כל פעם מחדש."

עוד הוסיף: "שיתופי הפעולה של אל על עם חברות תעופה אמריקאיות מאפשרים להציע מגוון רחב של יעדי המשך אטרקטיביים בטיסות דרך מיאמי. אל על ממשיכה להציע יעדים אטרקטיביים לקהל הלקוחות הישראלי".
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלטוקיומיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: