אא

נגה ארז, ברי סחורף, שלום חנוך ועוד: סוף שבוע מוסיקלי ברשת מלונות דן

רשת מלונות דן ממשיכה במסורת של ״סוף שבוע מוסיקלי״ ומשיקה את הסופ״ש החגיגי שיתקיים ב-18 עד ה-20 במאי. כל הפרטים על סוף השבוע של הרשת

מלון נפטון אילת. צילום: רשת דן, יח״צ מלון נפטון אילת. צילום: רשת דן, יח״צ

מלונות דן ממשיכה במסורת ומשיקה סוף שבוע מוסיקלי ייחודי עם מופעים בלעדיים לכל אורחי מלונות הרשת באילת: בחמישי שתי הופעות רוק אנד רול של נינט ושל ברי סחרוף שיארח את שלום חנוך, ולמחרת עוד שתיים: הופעה של נגה ארז ומופע להקה אלקטרוני של עברי לידר. 

 

לקראת פסטיבל המוסיקה המיוחד מלונות דן תציע חבילה ייחודית במסגרתה אורחי 3 בתי המלון של דן באילת: דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון אילת ייהנו מתוכן עשיר ויוצא דופן. במסגרת החבילה, בין התאריכים: 18 עד ה-20 במאי, ייהנו כל אורחי מלונות דן באילת ממופעים חיים אקסקלוסיביים שיתקיימו בשפת הבריכה של מלון דן אילת הכוללים ארבע הופעות של נינט, ברי סחרוף שיארח את שלום חנוך, נגה ארז ומופע להקה של עברי לידר. 

 

הסופ״ש יימכר בחבילות בילוי בשלושת מלונות דן באילת: דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון אילת. עוד, ביום חמישי בין השעות: 14:00-17:00 ייהנו אורחי מלונות דן באילת מקוקטייל קבלת פנים בכל מלון, ובמהלך כל הסוף שבוע יחוו ההפתעות קולינריות אשר יתוכננו במיוחד מצד השפים המוצלחים של הרשת.

 

חבילה ל-2 לילות לזוג, במלון דן אילת תעלה 4,223 ש״ח. חבילה זהה במלון דן פנורמה תעלה 3,303 ש״ח וחבילה זהה תעלה 3,210 ש״ח במלון נפטון אילת. לחברי מועדון e-dan של מלונות דן תינתן הנחה של 8 אחוזים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילתדן פנורמהרשת מלונות דןדן אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: