אא

ITA Airways חושפת: עיצוב פנים חדש למטוס הדגל, מדים חדשים, טרקלין חדש ברומא ותפריט איטלקי

חברת התעופה הלאומית מאיטליה הציגה בסוף השבוע שורת חידושים: Airbus A320neo חדש עם חללי פנים בעיצובו של וולטר דה סילבה, מדים מעוצבים של המעצב ברונלו קוצ'ינלי, טרקלין חדש בשדה״ת רומא ותפריט חדש של השף ג'אן פיירו ויוואלדה

ITA Airways מתחדשת: צילום: ITA Airways ITA Airways מתחדשת: צילום: ITA Airways

ITA Airways הציגה את ה-Airbus A320neo בעיצובו של וולטר דה סילבה.

טרקלין ההאנגר החדש נחנך בשדה התעופה ״לאונרדו דה וינצ'י״ בפיומיצ'ינו, באירוע בהשתתפות מנכ"ל החברה, פאביו לצריני, יו"ר ITA Airways, אנטונינו טוריצ'י, שרת התיירות האיטלקית דניאלה סנטנצ'ה ובכירים רבים נוספים בתעשיית התעופה המקומית. באירוע נטלה חלק גם אלופת ההחלקה האמנותית, קרולינה קוסטנר, לה מוקדש האיירבוס A320neo החדש של חברת התעופה הלאומית ITA.
האירוע החל על סיפון ה-Airbus A320neo, המטוס הראשון עם חללי הפנים החדשים בעיצובו של וולטר דה סילבה.
"ITA Airways חוגגת הישג חשוב בצמיחתה, אנו מציגים את חללי הפנים החדשים של
האיירבוס A320neo שלנו מהדור האחרון, מדי ITA Airways, הנלבשים כעת על ידי כל צוות תא הנוסעים שלנו, וחושפים את טרקלין ההאנגר החדש, אמר פאביו לזריני, מנכ”ל ITA Airways. 

צילום: Ita Airwaysצילום: Ita Airways

לזריני הוסיף: ״אנחנו נרגשים כפי שהיינו ביום הראשון, לפני קצת יותר משנה, כשצפינו בהמראה של הטיסה הראשונה שלנו, עם שאיפה ברורה להיות חברת הדגל האיטלקית ולהיות שגרירים של Made in Italy ברחבי העולם. החותם של הסגנון האיטלקי הוא על כל חוויית הנסיעה עם ITA Airways, מהרגע שבו לקוחות נכנסים לשדה התעופה עד שהם מגיעים ליעדם״, הוסיף המנכ”ל וסיפר על הטרקלין החדש– ״הטרקלין נועד להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה הזו. הלקוח יכול לזהות ולהעריך את האלמנטים שהופכים את ITA Airways לייחודית: קבלת הפנים האיטלקית לחלוטין, הסגנון והאיכות של המוצר שלנו".

צוותי הטיסה והקרקע הציגו באירוע את המדים החדשים שיוצרו כאמור, בעיצובו של ברונלו קוצ'ינלי, אותם ילבשו מעתה בכל טיסות החברה. ברונלו קוצ'ינלי הציע ל-ITA ולמדינה שלו (איטליה) ״יצירתיות ללא תשלום״- ייצור המדים החדשים לא היה כרוך בעלויות נוספות ומהיום, 1448 מדים ילבשו על ידי צוותי האוויר של ITA Airways, בנוסף ל-118 מדים שילבשו על ידי צוות הקרקע בשדות התעופה האיטלקיים והבינלאומיים, וכן ב-91 טרקליני החברה. ״המדים נועדו להדגיש את האלגנטיות של המעצב האיטלקי הנודע״ נמסר על ידי ITA Airways. מדי הגברים מורכבים ממכנסיים דקיקים עם ז'קט ייחודי ולנשים נבחר סט תואם של ז'קט ומכנסיים שישתלבו עם החצאית, ״אלגנטיות עם נגיעה עכשווית הניתנת על ידי קווי הגזרה.״

עיצוב חללי פננים חדש. צילום: Ita Airwaysעיצוב חללי פננים חדש. צילום: Ita Airways

בהתאם למחויבות לקיימות שעליה התחייבה החברה, אחד מעמודי התווך הבסיסיים של ITA Airways, המדים הישנים לא יזרקו. כחלק מהתוכנית של כלכלה מעגלית שנעשתה ב-ITA Airways, בקרוב תוצג יוזמת "אמנות לובשת קיימות", שעבורה מספר אמנים ומעצבים איטלקיים ידועים ייצרו יצירות אמנות ממשיות מהמדים הישנים. ״הכלכלה המעגלית או שימוש חוזר יצירתי היא אחת המטרות של שרשרת הערך הירוקה של ITA Airways: באמצעות מחזור, ניתן ליצור יצירות חדשות יקרות ערך מחומרים המצויים זמן רב יותר בשימוש, ובכך להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם״, מדגישים בחברת התעופה האיטלקית.
המדים החדשים יהיו כרטיס הביקור על מטוס ה-Airbus A320neo, הקרוי על שם האלופה קרולינה קוסטנר, המחליקה האומנתית האיטלקית, לו עוצבו חללי פנים חדשים על ידי המעצב האיטלקי הנודע וולטר דה סילבה, שיגרמו לתחושת נוחות במרחב המצומצם של תא מטוס, בהתאם לקונספט שנבחר למסע מעל העננים, "השמיים בחדר".

בעיצוב הפנים שלו עבור ITA Airways, וולטר דה סילבה, קיבל השראה מהתחושות הנעימות של נוחות, אלגנטיות ופשטות, אבל מעל הכל על ידי חומרים וצבעים. ככלל, זה אמצעי לשפר את איכות ההרגשה בטיסה. מסיבה זו, החומרים והצבעים שנבחרו הם טבעיים לחלוטין. המושבים באיירבוס מצוידים בשקעי USB A+C לטעינה חשמלית ולראשונה, צי ITA Airways לטווח בינוני יציע שירות אינטרנט בתשלום ואינטרנט אלחוטי חינם מסוג IFE.

Airbus A320neo החדש נהנה מהפחתה של 20% בדלק צריכה ופליטת CO2 לנוסע בהשוואה למטוסים מהדור הקודם. גולת הכותרת של האירוע בשבוע שעבר היתה חנוכת טרקלין ההאנגר החדש בשדה״ת ברומא. טרקלין העסקים החדש ממלא את רצונה של ITA Airways להיות שגרירה של מצוינות איטלקית בעולם וזאת פותחה הודות לסינרגיות חשובות עם כמה מהמותגים האיטלקיים היוקרתיים ביותר. הטרקלין עוצב על ידי סוכנות המיתוג Robilant Associati כדי ליצור דיאלוג חדשני ועכשווי בין ITA Airways לנוסעיה.

הטרקלין משתרע על שטח של 980 מ"ר ויש לו קיבולת מקסימלית של 150 איש. הוא כולו תוצרת איטליה עם מבחר שותפים איטלקים שאיתם פיתחה ITA Airways פרויקט אותנטי וייחודי לסוגו.
טרקלין האנגר החדש של ITA Airways, שמור לנוסעים במחלקת עסקים, Executive וחברי פרימיום Volare וכן חברי Skyteam Elite Plus וממוקם לאחר שערי הביטחון של
טרמינל 1 באזור A של שדה התעופה ברומא, במיקום אסטרטגי במיוחד עבור נוסעי ITA Airways.
כדי לקבל את פני הלקוחות בכניסה, לאורך כל קיר הטרקלין, יש מיצב ויזואלי המורכב
מסרטונים של כל יעדי החברה, כך שהטיסה של הנוסעים למעשה מתחילה כבר בטרקלין.

צילום: Ita Airwaysצילום: Ita Airways

תשומת לב מיוחדת שמורה למזון בטרקלין. מזנון חם באי המרכזי בשעות צהריים וערב, כמו גם בשעות קוקטיילים, עמדות קפה ומשקאות בכל שעה, עם ברמן שיציע קפה מאוסף של קפה מיוחד 1895 Coffee Designers מאת Lavazza, כמו גם רשימה של קוקטיילים איקוניים שנוצרו על ידי Campari.  הכורסאות בטרקלין ומקומות הישיבה הם של חברת B&B Italia. עוד בטרקלין, רשת Wi-Fi ואזור עבודה עם תחנות עבודה מבודדות המצויידות בשקעי USB וטעינה רבות, חדר ישיבות VIP, זמין גם לפגישות בפרטיות מוחלטת.

לחוויה שלמה, ללקוחות גם גישה לדוכן עיתונים דיגיטלי ענק עם החדשות האחרונות.

תפריט האביב החדש שיצר עבור ITA Airways השף ג'אן פיירו ויוואלדה, יוגש בטיסות הבין-יבשתיות של ITA Airways. התפריט החדש עושה כבוד למטבח האיטלקי ומשלב מסורת וחדשנות כדי לתת לנוסעים לחוש בטעמים מודרניים ובו בזמן גורמים להם להרגיש בבית. ״ג'אן פיירו ויוואלדה יקבל את פני קהל הלקוחות של ITA Airways עם ניחוחות וטעמים בהשראת המצוינות של המדינה, בסגנון פשוט אך אלגנטי שימוש במתכונים המבוססים על מרכיבים מוכרים והיצע קל יותר בכל נסיעה״, מציינים בחברה. 
עבור הטיסות הבין-יבשתיות מאיטליה, השף עתיר הכוכבים יצר 4 מנות מקוריות:

• "ספוליאטלה של קישואים וסלמון מעושן ברוטב תפוזים"
• "רביולי ממולא על קרם אספרגוס ירוק וירקות סלט בטעם נענע"
• "עוף עם לימון ובזיליקום על בייבי תרד, בסגנון איטלקי"
• "יוגורט עם תותים ורוטב פיסטוק ברונטה"

ניתן לרכוש שובר לטרקלין דרך האתר ita-airways.com, או ישירות בשדה התעופה ללקוחות המחזיקים בכרטיס חבר של ITA Airways.

הטרקלין פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 6:00-11:00.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: