אא

מלון חדש ובר קיימא לרשת היוקרתית: Six Senses Comino

המלון החדש ימוקם על פני שני מפרצים באי המלטזי, יכלול אתר נופש וספא ומגוון של פעילויות תרבות, פנאי, בריאות, וספורט. מנכ"ל Six Senses: ״הכוונה היא ליצור אתר נופש מפואר ובר-קיימא"

קומינו. צילום: Shutterstock קומינו. צילום: Shutterstock

רשת מלונות היוקרה Six Senses מקימה מלון חדש במלטה.

המלון החדש יוקם בקומינו- אי קטן ושליו באמצע הדרך שבין מלטה לגוזו, עם צוקים מחוספסים הפזורים בעשבי בר ופרחים ומי טורקיז בהירים, הכוללים את הלגונה הכחולה המפורסמת. מצוקיו, המסווגים כאתר Natura 2000, הם מקום מנוחה בטוח לציפורים נודדות, ומימיו מגנים על חיים ימיים שופעים, מה שהופך אותו לגן עדן לצוללנים. בעוד שהמורשת התרבותית של מלטה בת 7,000 השנים מעידה על מיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי, קומינו היה מקלט לאבירים ופילוסופים. כיום, הוא מציע שינוי מוחלט בקצב כבריחה לשלווה באי.

Six Senses Comino יהיה ממוקם על חופי מפרצי סן ניקלב וסן מריה, שניהם מקושרים על ידי שביל חוף. שני האתרים הנבדלים ייבנו מחדש במלואם בתוך השטח הקיים של הפיתוח הקודם.

"Six Senses Comino מיועד לאורחים בעלי הבנה והערכה עמוקה של ערך השימור המחפשים שלווה", אומר מנכ"ל Six Senses, ניל ג'ייקובס. "אנחנו עושים משהו ייחודי בנוף האירוח המלטזי, הכוונה היא ליצור אתר נופש מפואר ובר-קיימא".

71 הסוויטות עוצבו על ידי Belvedere Architecture ומשקיפות על המפרץ עם נופים של הים התיכון. פתחים וטרסות בגובה מלא מטשטשים את הגבולות בין חלל חיצוני ופנימי, ומעודדים צפייה בכוכבים וטבילה מוחלטת בטבע. מרפסות דו-צדדיות בשתי הקומות העליונות יאפשרו לאורחים לעקוב אחר השמש מהזריחה ועד קוקטייל השקיעה. בריכות אינפיניטי בקומת הקרקע משמשות בריכות סלע פרטיות, המזמינות את האורחים לרבוץ במים הרדודים עד תחילת הגאות.

לאורחי אתר הנופש תהיה גישה בלעדית למפרץ סן ניקלב, כמו גם לבריכת שחייה משותפת גדולה ואזור המוגש על ידי בר וגריל. המסעדה המיוחדת, המסופקת עם תוצרת טרייה מקהילת החקלאים המלטזית, תושלם על ידי בר בלובי. Grow With Six Senses ישאיר ילדים ובני נוער מאושרים ומחוץ למסכים דרך ששת המימדים של בריאות (חברתי, סביבתי, פיזי, רוחני, רגשי ואינטלקטואלי) בעוד ההורים ייהנו מארוחות צהריים באוויר הפתוח או קלאסיקה ישנה בטרקלין הספרייה.

ספא Six Senses ששטחו 1,000 מ"ר יציע טיפולים בהשראה מקומית, טיפולי אריכות ימים ותוכניות בריאות מותאמות אישית. Six Senses Comino יהווה גם אתר מרפא בו האורחים יוכלו ללמוד ולצמוח באמצעות ריקוד, יוגה, ריפוי רגשי ופיזי, ולהיעזר בכוחו של הטבע.

אוסף של 19 "מפלטים" המציעים שניים עד ארבעה חדרי שינה יפוזרו לאורך קו החוף הפונה מזרחה, עם קירוי ירוק כדי להבטיח הרמוניה בין הסביבה הבנויה והטבעית. כל אחד יכלול גינה גדולה וחצר מרכזית מבודדת עם בריכה פרטית. אלה ייהנו מגישה לכל מתקני הנופש בסן ניקלאב, וינוהלו גם על ידי מועדון נפרד הכולל מסעדה עם נוף של מפרץ סנטה מריה.

Six Senses Comino יקיים את חזון הקיימות השאפתני של Comino באמצעות עיצוב קפדני. לדוגמה, המשקיעים HV Hospitality, חברת בת של Hili Ventures, יכבדו את כל ההיבטים של תוכנית הניהול Natura 2000 באמצעות אסטרטגיית עיצוב הוליסטית שתפרק בזהירות את המבנים הקיימים, תחדש חלקים חשובים של קרקע מופרעת ותשפר את קו הרקיע. השימוש בעץ מבטיח אסטרטגיית בנייה רגישה ובת קיימא, שכן האנרגיה הנמוכה שלו יחד עם השימוש בחיפוי אבן קשיח, משתתפים באופן משמעותי ביעדי רמת הפחמן וה-LEED של אתר הנופש. 

"כאחד ממותגי המלונות המובילים בעולם בתיירות בת קיימא, Six Senses היא ההתאמה הנכונה לנכס החדש, ואכן לקומינו", אומר מנכ"ל Melo Hili. חברת HV Hospitality השקיעה רבות בעיצוב הנכס, ואנו שמחים להפקיד את ניהולו של Six Senses עם השלמתו".

ממוקם בין מלטה לגוזו, Six Senses Comino נגיש ממלטה באמצעות טיסות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי של מלטה מכל ערי אירופה, ולאחר מכן 15 דקות בסירה מנמל Ċirkewwa.

תאריך היעד לפתיחה נקבע ל-2027.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: six senses

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: