אא

חופשה יוקרתית במפרץ הפרסי: מלון ריץ קרלטון בחריין

המלון, למעשה אתר נופש אקסקלוסיבי, מעניק לאורחים את כל המאפיינים היוקרתיים של מותג Ritz-Carlton והרבה מעבר לכך – מלון המשתבח בליבת איכות של אירוח. בשיתוף Ritz-Carlton בחריין

צילום: ריץ קרלטון בחריין צילום: ריץ קרלטון בחריין

שם המותג Ritz-Carlton תמיד מתחבר ליופי, סטטוס, סגנון, נוחות, יוקרה ושירות אישי. במקרה של מלון ריץ-קרלטון בבחריין, מאפיינים אלה הם רק תחילתה של רשימה ארוכה המעידה כי המלון המעודן והנעים מתאים הן לנופשים והן לנוסעים עסקיים.

ממוקם רק שלושה קילומטרים ממרכז מנאמה, למלון 600 מ' של חוף חולי לבן, המעניק לאורחים שפע של אפשרויות לתכנן את היום שלהם ולהחליט, אם הם רוצים להירגע ליד הבריכה המפוארת, לצאת לסיור בסירה, או לטבול בספא של ריץ-קרלטון בהשראת הים. חובבי גולף יכולים גם לבלות במועדון הגולף הסמוך או ליהנות מחוויית טיסה ייחודית ב-Gravity Indoor Skydiving.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

לאורחים המחפשים פרטיות ונוחות מרבית, קלאב Ritz-Carlton מציע חדרים וסוויטות יוקרתיות מרווחות היוצרת תחושה של "מלון בתוך המלון", מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית עבור מטיילים אמידים המחפשים רמה נוספת של בלעדיות, נוחות ושירות אישי. רמת המועדון מציעה שתי קומות ייעודיות עם שירותים ייחודיים, לרבות אזור טרקלין נפרד עם הצעות מזון ומשקאות רציפות ללא תשלום לאורך כל היום.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

אתר הנופש מציע מסעדות בינלאומיות, טרקלינים וברים כדי לספק לאורחים מגוון אפשרויות קולינאריות. במלון מזנון מפואר הנמצא בטרקלין הגורמהLa Med , מאכלים הודיים אקזוטיים ב'נירוונה', אוכל איטלקי אותנטי בPrimavera-, והתפנקו במסעדת הפרימיום המעודנת והאמנותית ביותר המציעה 'יוקרה מחוספסת' La Table Krug . תיהנו מארוחה קלה יותר ב- La Plage  לצד הבריכה, תיפגשו לתה מנחה בטרקלין הלובי, תיהנו מקוקטיילים וסיגר קובני משובח במועדון 'ברלינגטון', הירגעו על חטיף קל בטרקלין התאילנדי, או חוו את הטעם האותנטי של מקסיקו בקנטינה 'קאלו'. לאורח חיים בריא ופעיל בחרו בקונספט בר המיצים העדכני ביותרLa Vie  או בר החוף החדש  La Dolce Vita   ומסעדת הפופ אפ Nikmati מציעה קונספטים שונים לאורך כל השנה. גם סעודה בחדר זמינה עבור האורחים 24 שעות ביממה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

בין המאפיינים והמתקנים הרבים של אתר הנופש העירוני הזה, ניתן להתרשם במיוחד מווילות היוקרה המאובזרות היטב עם 3 חדרי שינה. ממוקמת בצד אחד של האתר, הווילה הפונה לים מציעה נוף ירוק, מסלול אל המים הנוצצים של המפרץ, ומפתה את האורחים לשחיות ארוכות. הווילה מצוידת במתקני נוחות תחת כיפת השמיים, ומציעה לאורחים גם הזדמנות ליהנות מברביקיו חיצוני עם בני משפחה וחברים, בסיוע הבאטלר האישי שלהם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בחרייןריץ-קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: