אא

תלמה שלמה מתרחבת לארה״ב: רוכשת את Brickell Travel Management

תלמה רוכשת שליטה בחברת תיירות עסקית ממיאמי, לפי שווי מוערך של 25 מיליון דולר. המהלך, בהמשך לרכישת חברת התיירות Norad הבריטית בשנה שעברה. ארז שמול היו״ר: ״הזדמנות מצוינת עבור שתי החברות לצמוח ולהעניק פתרונות חדשניים גלובליים ללקוחותינו״

ארז שמול, יו״ר תלמה. צילום: פספורטנניוז ארז שמול, יו״ר תלמה. צילום: פספורטנניוז

תלמה שלמה טרוול סולושנס נכנסת לשוק התיירות העסקית בארה"ב.

חברת התיירות הודיעה היום, על רכישת השליטה ב- Brickell Travel Management חברת תיירות עסקית מובילה ממיאמי, לפי שווי חברה מוערך של 25 מיליון דולר. מהלך זה בא בהמשך לרכישת Norad, חברת תיירות עסקית מובילה ב-UK באפריל 2022.  

בתלמה מציינים, השקעה זו נועדה למקסם את יכולתן של תלמה ו-Brickell לפתח ולהוביל פתרונות חדשניים בתעשיית הנסיעות, לסמן את כניסתה של תלמה לשוק האמריקאי, ולשרת את לקוחותיה הקיימים בצורה יעילה יותר בתחומי ארה"ב. בנוסף לתועלות אלו, רכישת Brickell מאפשרת לתלמה גישה ישירה לשוק האמריקאי ולשפע של תכני GDS, ערוצי הפצה חדשים כגון  NDCוכן גישה לטכנולוגיות מתקדמות אשר יתווספו למערך הפתרונות החדשניים הקיימים של החברה - Arbitrip ו- Wenrix.   

ארז שמול, יו״ר תלמה - שלמה טרוול סולושנס מסר בתגובה לרכישה לפספורטניוז: "ההשקעה ב Brickell Travel Management מהווה הזדמנות מצוינת עבור שתי החברות לצמוח ולהעניק פתרונות חדשניים גלובליים ללקוחותינו. אנו נרגשים במיוחד להרחיב את הפעילות לשוק האמריקאי ומאמינים ש- Brickell היא החיבור הנכון עבורנו מבחינת תרבות ארגונית וחזון עסקי".  שמול הוסיף ואמר: ״תלמה היא החברה הראשונה ששוברת תקרת זכוכית כשחקן לוקאלי, והופכת בזה להיות שחקן משמעותי בעולם בטרוול הגלובל. כחלק מהאבולוציה של התעשיה העולמית, תלמה מכוונת את עצמה לרשימת הטופ 10 העולמי״.
 

לתלמה משרדים בישראל ובאנגליה ולמעלה מ-300 עובדים ב-9 אתרים, המשרתים למעלה מ-3,000 לקוחות עסקיים.  Talma-Brickell US  תישאר תחת ניהולו של מיטש רודריגז, מנכ"לה הנוכחי שלBrikell  וצוותו. 



 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תלמה נסיעותארז שמולתלמה נסיעות ותיירותתלמה שלמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: