אא

בעקבות נוסע שהתפרע: טיסת יונייטד לת"א שבה על עקבותיה

טיסת יונייטד איירליינס שהמריאה משדה התעופה ניו ארק שבארה״ב, שבה על עקבותיה בעקבות נוסע שהתפרע. מיונייטד נמסר: "טיסת יונייטד 90 מניו ארק לת"א, חזרה לנמל התעופה זמן קצר אחרי ההמראה, בעקבות נוסע שהתפרע. החברה הוציאה טיסה חלופית שתנחת בישראל ביום שני בצהרים"

צילום: יח״צ, יונייטד אירליינס צילום: יח״צ, יונייטד אירליינס

טיסת יונייטד איירליינס UA90 שבה על עקבותיה בעקבות נוסע שהתפרע. הטיסה שהמריאה הבוקר (שעון ישראל) לישראל משדה התעופה ניוארק שבארצות הברית, שבה על עקבותיה כשעתיים לאחר שהמריאה. יונייטד תוציא טיסה חלופית שתמריא בשעה 20:00 שעון מקומי, והנוסעים ינחתו בישראל בשעה 01:25 ביום שני.

מוקדם יותר החודש, מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית, התכוון להטיל קנס של כמעט 82,000 דולר על נוסעת שאיימה על דיילת במהלך טיסה של אמריקן איירליינס ביולי 2021. הנוסעת נפלה למעבר והדיילת הציעה לעזור לה, אך הנוסעת איימה לפגוע בה בתגובה, עפ"י טענת ה-FAA. "הנוסעת דחפה את הדיילת. שתי דיילות ניסו לרסן את הנוסעת, אך היא פגעה שוב ושוב בראשה של אחת הדיילות", ציין מינהל התעופה.

ה-FAA ביקש להטיל קנס של 77,272 דולר נגד נוסעת שנייה, לאחר שניסתה לחבק נוסע אחר במהלך טיסה של דלתא אייר ליינס ביולי 2021. ה-FAA טען שהצוות נאלץ לרסן פיזית את הנוסעת, שקמה, נשכה נוסעת אחרת מספר פעמים ולא חזרה למקומה.

מיונייטד נמסר: טיסת יונייטד 90 משדה התעופה ניוארק לת"א, חזרה לניוארק זמן קצר אחרי ההמראה, בעקבות נוסע שהתפרע. רשויות החוק פגשו את המטוס והסירו את הנוסע מהטיסה. טיסה חדשה תוכננה ליום ראשון בערב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: