אא

רייבאן משיקה את קולקציית קלאבמסטר

משקפי המגה קלאבמאסטר הם גירסה חדשנית, אופנתית ועדכנית לדגם המגה האייקוני, עם רקה רחבה וחזית מתכת, שאותן משלימה קשת עבה מעל הגבה, המעוטרת במסמרים האיקוניים

צילום: יח״צ, רייבאן צילום: יח״צ, רייבאן

מותג המשקפיים רייבאן משיק את קולקציית Clubmaster: קולקציית Clubmaster של Ray-Ban מיוצרת בהשראת המסר "מתי היה הרגע שבו נהייתם מקוריים?" כמו הלוגו של רייבאן שכתוב עליו מקורי מאז 1937. 

המסר הוא שמוביל את תהליך ההתפתחות האמיץ של ריי-באן, המותג משדרג כמה מן הגזרות האייקוניות ביותר שלו כחלק ממגמת ה"מגה". זהו הרגע שבו העיצובים הקלאסיים מקבלים פרשנות אמיצה ומחודשת, בשילוב עם השאיפה הנועזת לפרוץ את גבולות המסורת ולסלול דרך חדשה לשתי מגמות תרבותיות חלוציות: מגה קלאבמסטר ומגה ווייפרר.  כשהמסר הוא "אנחנו מקוריים מאז שהעזנו ללכת על זה" .

גזרת הקלאבמסטר הקלאסית ייצגה את שנות השמונים, עם פרופיל גבה בולט וניחוח רטרו מובהק. טעון בביטחון עצמי אינטלקטואלי, הדגם הפך במהרה לחביבם של הוגים ומשפיענים בעלי חזון.

 רוח של חדשנות חסרת מנוח ורעב לעיצוב על זמני מניעים את השדרוג של הדגם החדש  עם רקות רחבות ושוליים עבים שבשיאם פוגשים בזרם של אופטימיות עם מחווה לתרבות הפופ.  "הדור החדש קורא לכם לכתוב את הסיפור שלכם".

״מאדיר את חתימת ההיכר של הדגם המקורי״

דגם המגה קלאבמסטר החדש מאדיר את חתימת ההיכר של הדגם המקורי, עם רקה רחבה וחזית מתכת, שאותן משלימה קשת עבה מעל הגבה, המעוטרת במסמרים האיקוניים. הפרשנות הרדיקלית לגזרה ההיסטורית מושקת בגרסה פולארית וסולידית, בשישה שילובי צבעים, כולל דגם דו-שכבתי. הגזרה עושה שימוש גם בטכנולוגיית עדשות המעבר האולטימטיבית של ריי-באן, ומספקת חדשנות תוך שמירה על מראה איקוני.
 
הדגם האופטי של מגה קלאבמסטר משדר אינטלקט בעל נוכחות חזקה, עם מסגרת רקה רחבה, חזית מתכת וגבה מודגשת, כמובן בעיטור מסמרי החובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: