אא

בשורה לילדים ומשפחות הטסים בקיץ לאירופה: המיזם החדש של דיסני

דיסני חוגגת 100 במתחם פופ אפ אינטראקטיבי בלונדון, ברלין ופריז. 1000 מ״ר של חוויות בטכנולוגיה של מציאות רבודה עם אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ, מלך האריות ומיקי והחברים ואפילו מתחם פופ אפ שהוקם בשיתוף חברת H&M

מתחם הפופ אפ החדש לקיץ הקרוב. צילום: דסני מתחם הפופ אפ החדש לקיץ הקרוב. צילום: דסני

חברת וולט דיסני מציינת 100 שנים להיווסדה ומשיקה מתחם פופ-אפ ייחודי בין התאריכים 12-21 במאי 2023 בלונדון, ברלין 9-18 ביוני ופריז בין ה-30 ביוני – 9 ליולי 2023.

Wonder of Friendship: The Experience – המתחם מרושת כולו באמצעות
טכנולוגיית מציאות רבודה של סנפצ'אט והמבקרים מוזמנים לקחת חלק בחוויה על ידי סריקת קודי QR בכל מתחם.

מתחם הפופ אפ של דיסני. צילום: דיסנימתחם הפופ אפ של דיסני. צילום: דיסני

הקסם מתחיל שנכנסים ומסתובבים בחלל, עם סדרה של מיצגים סוחפים, אחריהם ניתן לעקוב באמצעות קוד RFID, מערכת ברקוד חכמה המזהה ועוקבת אחר נתונים ומאחסנת אותם בקוד (תג) קטן. כאשר קבוצות חברים מסיימות את החוויה, הקוד יגלה אילו חברויות דיסני אייקוניות הן חולקות, ויקבלו סיכום מיוחד של דיסני 'פלא החברות' אותו יוכלו לקחת הביתה.
המתחם משתרע על פני ארבעה חלל ענק לפי נושאים: אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ', מלך האריות ומיקי וחברים ומתפרס על פני 1000 מ"ר של חוויות צילומיות שונות.
החוויה מתאימה למבוגרים צעירים מעל גיל 18 ובדיסני מציינים כי למקרים במתחם ״מדובר ברגעים שמלאים בכיף, צחוק, סקרנות וקסם והכל דרך סיפורי דיסני קלאסיים אהובים ומוכרים בכל העולם.״
מתחם הפופ אפ החדש לקיץ הקרוב. צילום: דסני מתחם הפופ אפ החדש לקיץ הקרוב. צילום: דסני

במתחם אליס בארץ הפלאות –האורחים ייהנו לחוות את המסע שעברה אליס עם חבריה במורד מבוך הארנב. האורחים יצטרכו לסמוך על החברים שלהם ולא על החושים שלהם בזמן שהם עוברים על פני פרחים, ריחות, פרפרים, שומרי הראש של מלכת הקלפים ועוד. וכל זאת באווירה צפופה ותוססת של המבוך בגן המסתורין.
בחלל של מלך האריות, האוירה תיסוב סביב הג'ונגל המתעורר לחיים עם פרפרים וחרקים מתעופפים, לצידם של סימבה, טימון ופומבה לצלילי המוזיקה של האקונה מטטה.
במתחם של מיקי וחברים, האורחים יתייצבו מול פסלים בגודל טבעי של מיקי, מיני, דונלד, דייזי, גופי ופלוטו תוך אינטראקציה עם הדמויות המפעילות חיישן תנועה שיוקרן על מסכים מסביב ויחקה את תנועת המבקרים.
למבקרים מצפה חוויה אינטרקטיבית נוספת, מתחם פופ אפ שהוקם בשיתוף חברת האופנה H&M, שם המבקרים יוכלו לעצב וליצור פריטי לבוש מקוריים באמצעות טכנולוגיית AR, אותם ניתן יהיה לרכוש בסיום החוויה.

התערוכה תושק לראשונה בלונדון בין התאריכים 12-21 במאי 2023, ולאחר מכן תמשיך למיקומים נוספים ברחבי אירופה:
ברלין, גרמניה, 9-18 יוני 2023
פריז, צרפת, 30 ביוני – 9 יולי 2023
תערוכות נוספות צפויות להתקיים באיטליה וספרד בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2023.

לקניית כרטיסים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסנידיסני פריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: