אא

Emirates משיקה קו חדש למונטריאול

Emirates תפעיל טיסות יומיות למונטריאול והחל עם הפעלת קו זה רשת חברת התעופה תטוס ל-18 יעדים ברחבי אמריקה, כולל קנדה, ארה"ב, מקסיקו, ברזיל וארגנטינה

אמירייטס. צילום: shutterstock אמירייטס. צילום: shutterstock

Emirates תשיק קו יומי חדש מדובאי למונטריאול.

 הקו החדש יחל לפעול החל מה-5 ביולי ומונטריאול תהפוך לשער השני של החברה בקנדה, נוסף לקו לטורונטו, הפועל מאז 2007.

באמירייטס מציינים כי השקת הקו למונטריאול מגיעה כאשר איחוד האמירויות וקנדה שואפות להעמיק את שיתוף הפעולה הכלכלי בין שתי המדינות ולעורר יתרונות למגזרי התעופה והתיירות, בנוסף לשיפור זרמי הסחר והקשרים המסחריים. הטיסות היומיות ליעד החדש יסייעו לספק את הביקוש העצום לטיסות ישירות בין דובאי לקנדה, במיוחד לשני מוקדי המטרופולין הגדולים שלה, ויספקו יותר אפשרויות לנוסעים המבקשים לטוס לקנדה.

נוסעים ממונטריאול יוכלו ליהנות מהשירותים עטורי הפרסים של חברת התעופה לדובאי ודרך, ולהתחבר בצורה בטוחה, חלקה ויעילה לרשת הגלובלית של Emirates המונה למעלה מ-130 יעדים בלמעלה מ-70 מדינות וטריטוריות. הטיסות היומיות בין דובאי למונטריאול יפעלו כ-EK243/244 עם מטוס בואינג 777-300ER בתצורה של שלוש מחלקות, המציע חוויית טיסה איכותית בכל המחלקות. הנוסעים יכולים ליהנות מחוויית הטיסה עטורת הפרסים של Emirates על סיפון המטוס רחב הגוף שלה עם 8 סוויטות מחלקה ראשונה, 42 מושבים הנשכבים למיטה שטוחה במחלקת עסקים ו-304 מושבים במחלקת תיירים.

"Emirates מתרגשת להשיק את השער השני שלה לקנדה כאשר אנו מרחיבים את טווח ההגעה שלנו במדינה עם קווים ישירים מהמרכז שלנו בדובאי. כמרכז מטרופולין גדול וכעיר השנייה בגודלה בקנדה, אנו שמחים להוסיף את מונטריאול לרשת הגלובלית ההולכת וגדלה של למעלה מ-130 יעדים ולחזק את הרשת שלנו ביבשת אמריקה כדי להגיע ל-18 נקודות המשרתות את השירותים שלנו מדובאי", אמר עדנאן קאזים, מנהל המסחר הראשי של Emirates.

עוד הוסיף קאזים: "אנחנו מציעים שירותי נוסעים ומטענים לטורונטו כבר למעלה מ-15 שנה וכשנשיק את הקו למונטריאול ביולי, ללקוחות יהיו יותר אפשרויות בתכנון נסיעותיהם, בין אם למטרות עסקים, פנאי, חינוך או לביקור משפחה וחברים. ברצוננו להודות לרשויות איחוד האמירויות ולרשויות הקנדיות על ההסכמים המשופרים שאיפשרו להשיק את היעד החדש הזה. עם טווח ההגעה המורחב שלנו למדינה, אנו מצפים לאפשר נתיבי סחר חדשים, שיביאו שורה של יתרונות לעסקים ויצואנים קנדיים בנוסף לקידום התיירות לערים נוספות ויצירת מקומות עבודה נוספים בכל המגזרים, כולל אלה המשרתים ישירות את תעשיית התעופה".

רשת Emirates ושותפות עם אייר קנדה

ללקוחות של Emirates ושל אייר קנדה יש ​​גישה לרשת רחבה של יעדים הודות לשותפות הקוד שייר בין שתי חברות התעופה. בנוסף ליותר מ-130 יעדים שאליהם טסה Emirates, ללקוחותיה יש כיום גישה ל-19 יעדים קנדיים מעבר לטורונטו באמצעות השותפות, בעוד שלקוחות אייר קנדה יכולים לטוס באמירויות לדובאי ולגשת ל-17 ערים באפריקה, תת היבשת ההודית, התיכונה. בנוסף, נוסעי Emirates יכולים לבחור מבין למעלה מ-140 קווים המופעלים על ידי אייר קנדה על בסיס אינטרליין, כולל 27 נקודות בקנדה ו-94 קווים בין קנדה לארה"ב ודרום אמריקה.

באמצעות הסדר ביניים משופר בין שתי חברות התעופה, נוסעי Emirates יכולים כעת לבחור מתוך 68 נקודות ממונטריאול, כולל ארה"ב, מקסיקו, דרום אמריקה והאיים הקריביים, תוך שהם גם נהנים מנוחות כמו הפשטות של מסלולי טיסה בכרטיס יחיד וחיבורים חלקים. הנקודות המקומיות הפופולריות ביותר בקנדה דרך מונטריאול כוללות את ונקובר, קלגרי, אוטווה והליפקס.

חברי Emirates Skywards יכולים לצבור מיילים בכל הטיסות של אייר קנדה ויכולים לממש מיילים לכרטיסי תגמול ברחבי הרשת של אייר קנדה.

מונטריאול. צילום: Shutterstockמונטריאול. צילום: Shutterstock

טיסה ליעד החדש של Emirates, מונטריאול

מונטריאול, הממוקמת על אי בין נהר סנט לורנס ונהר אוטווה, היא העיר הגדולה ביותר בקוויבק והשנייה בגודלה בקנדה. ידועה גם כבירת קנדה הצרפתית ובירת התרבות של המדינה, העיר מפורסמת בזכות הפסטיבלים ותרבות האוכל והאמנות התוססת שלה, תוך שהיא גם מרכז חשוב של מסחר, תיירות ומרכז עיצוב ועסקים לתעשיות כולל תעופה וחלל, תחבורה, פיננסים, תרופות וטכנולוגיה. בנוסף לפנייה למבקרים בשל מיקומה הגיאוגרפי הייחודי, מונטריאול היא גם ביתם של כמה מהאוניברסיטאות המובילות בעולם, מה שמקנה לעיר מוניטין כיעד לימודים ידידותי לסטודנטים וברמה עולמית המבוקש על ידי סטודנטים בינלאומיים.

מועדי הטיסה ממונטריאול יציעו לנוסעים הקנדיים גישה נוחה ליעדי פנאי מרכזיים מעבר לדובאי כמו תאילנד, לבנון, הודו, באלי ויעדים דוברי צרפתית באוקיינוס ​​ההודי כמו סיישל, בין היתר. הקו החדש גם פותח מסלול לחיבורים נוחים למונטריאול עבור שילוב של נוסעים פנאי ועסקים וביקור בני משפחה וחברים מדובאי, הודו, לבנון וסינגפור, מדינות אחרות בדרום מזרח אסיה ואפריקה, בנוסף לסטודנטים בינלאומיים.

Emirates פועלת לטורונטו מאז 2007 במטוס הדגל שלה A380 בקו דובאי-טורונטו מאז 2009. החל מה-20 באפריל, Emirates משרתת את טורונטו עם שירות A380 יומי. עם הוספת מונטריאול לרשת הרחבה שלה, חברת התעופה תספק בחירה בין שתי נקודות למטיילים המתכננים טיולים לקנדה וממנה. זה גם יגדיל את הרשת של Emirates ברחבי אמריקה לשתי נקודות בקנדה, 12 ערים בארה"ב, וארבעה יעדים ברחבי מקסיקו, ברזיל וארגנטינה.

כדי לתמוך בתנועה של סחורות ברחבי העולם, Emirates מספקת שירותי מטען לקנדה עם קיבולת לשאת 20 טון בבטן מטוס הנוסעים שלה בואינג 777 ועד 15 טון על סיפון מטוס ה-A380 שלה.

סחר בין איחוד האמירויות לקנדה

איחוד האמירויות הוא שוק הייצוא הגדול ביותר של קנדה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. בשנת 2022, הסחר הדו-צדדי בין קנדה לאיחוד האמירויות עלה על 2.6 מיליארד דולר קנדי, וגדל ב-53% בחמש השנים האחרונות. 

קנדה מופיעה ב-20 שווקי המקור המובילים של דובאי לתיירות נכנסת עם 158,000 מבקרים קנדיים בשנת 2022, יותר מכפול ממספרם בשנת 2021 (מקור: מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי).

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emiratesפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: