אא

"לא נותר לנו אלא להתפלל שמדינתו האהובה תמצא את דרך האמצע והשלום"

לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ויום העצמאות שלאחריו, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות באגרת לסוכנים: "בתוך תחושת הסערה על פני תהום, אני בטוח שנצא מחוזקים"

צילום: 123rf צילום: 123rf

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ויום העצמאות שלאחריו, קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות הפיץ אגרת מיוחדת לסוכני נסיעות, חברי ההתאחדות.

"אנו נמצאים בעיצומו של השבוע המשמעותי ביותר בחיינו כאומה, הימים המטלטלים שבין הכאב העצום של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה וחגיגות יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל", כותב קרני באגרת ומוסיף, "לדאבוננו, השנה מייצרת המציאות סערות רבות במישור הלאומי, המטרידות את כלל האזרחים בכלל התחומים".

"דווקא בנקודת הזמן הנוכחית, בתוך תחושת הסערה על פי תהום, אני מוצא לנכון להאיר ולהעיר את הטוב שיש. חרף האמירות הפופולאריות במחוזותינו בימים אלו כי רב המפריד על המחבר, אני סבור כי נהפוך הוא. כולנו, מכל הקצוות הפוליטיים, החברתיים והכלכליים, מעוניינים להמשיך לחיות יחד במדינה יהודית, דמוקרטית ושוויונית, ליהנות בצל קורת משפחתנו, להתברך בבריאות ובשלווה ולקום בבוקר לעשייה מספקת ולפרנסה המכבדת אותנו. אני בוחר להאמין כי לשאיפות אלו שותפים כלל אזרחי ישראל".

"במשך 75 שנות עצמאותנו ידענו סערות ומשברים חדשות לבקרים אשר איימו על חוסננו, ביטחוננו, פרנסתנו ובריאותנו. מכולם יצאנו מחוזקים ואני סמוך ובטוח כי כך יהיה גם הפעם".

"אם להתבונן בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, הרי שהענף נמצא במגמה חיובית. ראשית, למרות הסערות הפוליטיות הצלחנו להגיע להישג הגורלי כל כך לענף - הכרת משרד התיירות בהיותנו חלק בלתי נפרד ממנו. מדובר בפרי מאמץ ארוך שנים והתמדה עיקשת של ההתאחדות. בנוסף, בימים אלו עשרות סוכנות וסוכנים חדשים מסיימים את הכשרתם המקצועית בקורסים מטעם ההתאחדות ומשתלבים במשרדי הנסיעות חברי ההתאחדות. בקרוב יעלה קמפיין חדש להזמנות רק דרך סוכני נסיעות חברי התאחדות, אשר ישיב אתכם בגאון אל קדמת הבמה".

"ההתאחדות תמשיך להביט קדימה ולחתור אל החיובי, ולא נותר לנו אלא להתפלל כי בקרוב תמצא שוב מדינתו האהובה את דרך האמצע, את השקט והשלום, החברות והערבות ההדדית".

קרני ציטט משירו של יונתן גפן שהלך לעולמו, "תרשו לי לסיים במחווה לאחד מגדולי הדור שהלך לעולמו בשבוע שעבר והותיר את כולנו עם חור גדול בלב - המשורר, הפזמונאי, המחזאי, הסופר והסטיריקן, יונתן גפן, שתמיד מצא את המילים לתאר את רגשותינו, טוב יותר מכל אחד אחר.

"אני מביט מהחלון

לראות אם כל זה אמיתי

מביט מהחלון וממלמל את תפילתי

עוד נגור זאב עם כבש

ונמר ירבץ עם גדי

אך בינתיים אל תוציאי

את ידך מכף ידי

ועוד יהיה טוב, יהיה טוב".

קובי קרני, יוקובי קרני, יו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: