אא

מלונות בראון משיקים: MUSIC BROWN

קולקציית המלונות משיקה ליין חדש של הופעות לצד מפגשים אינטימיים עם מיטב היוצרים הישראלים. המלון שיארח את ההופעות הראשונות הוא בראון מחנה יהודה בירושלים

בראון מחנה יהודה. צלם: מקס קובלסקי בראון מחנה יהודה. צלם: מקס קובלסקי

קולקציית מלונות בראון משיקה את "MUSIC BROWN", ליין חדש של הופעות לצד מפגשים אינטימיים עם מיטב היוצרים והפרפורמרים הישראלים.

המלון שיארח את ההופעות הראשונות הוא בראון מחנה יהודה בירושלים. אורחי המלון יוכלו ליהנות מדי חודש מהופעת שישי- ערב אינטימית של המוזיקאים המובילים בארץ, ובשבת בבוקר ממפגש קרוב איתם, סדנה או הרצאה בגובה העיניים.

גלעד כהנא יפתח את סדרת המופעים ב-28.4 ואחריו יהלי סובול, אפרת גוש, חמי רודנר, דניאלה ספקטור, שאנן סטריט ודנה ברגר.

גלעד כהנא, 28/4

סולן להקת "ג'ירפות" וגאון של מילים מגיע בשישי לפינג פונג מילולי עם העיתונאי סער גמזו וביצועים מיוחדים לשירים ישנים וחדשים. בשבת בבוקר הוא יקריא מספריו, יספר על תהליך הכתיבה ויזמין לשיח פתוח. 

יהלי סובול, 12/5

סולן "מוניקה סקס", סופר מחונן והאיש שחתום על כמה מהשירים הכי מגניבים שנכתבו כאן יגיע להופעה אקוסטית בערב שישי. למחרת בבוקר הוא יספר את הסיפורים מאחורי השירים.

אפרת גוש, 30/6

מ"תמיד כשאתה בא" ועד "הבא שנוגע בי מת", האשה עם הקול הענק תגיע למופע אינטימי בשישי, ובשבת היא תקיים מפגש ושיחה על החיים, השירים והסיפורים.

חמי רודנר, 28/7

האיש שניסח את הפסקול של הניינטיז עם "איפה הילד" מגיע למופע סולו עם שירים אהובים מכל הזמנים. בשבת בבוקר הוא יעלה לתקלט על הרופטופ של המלון. 

דניאלה ספקטור, 4/8

כל הדברים היפים באמת יתגלו בהופעה של היוצרת המופלאה בשישי בערב. למחרת היא תפגוש את האורחים לסדנת כתיבה. בתפריט: איך מלחינים שיר? מהי השראה? ועוד.

שאנן סטריט , 8/9

הוא ירושלמי, הסולן של הדג נחש, הוא היפ -הופ והוא מגיע להופעה בערב שישי. בשבת בבוקר הוא יקריא קטעים נבחרים מספרו "רגע נצח" וידבר על הספר, על ירושלים, על תרבות הסקייטרים ועל תהליך היצירה.

דנה ברגר , 20/10

דנה ברגר תגיע עם הגיטרה למופע נטול פילטרים. בשבת היא תעביר סדנה בשם "למצוא את קולי" על יצירה וביטוי עצמי, התבוננות, נשימה, כתיבה ותנועה.

מחיר ללילה זוגי + הופעה ומפגש: החל מ-950 ₪

לפרטים נוספים והזמנות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: