אא

RYANAIR תציע 520 טיסות שבועיות ב-50 קווים מברלין אך מזהירה: "הצמיחה בגרמניה תיעצר״

ריינאייר חושפת לוח טיסות קיץ מרשים אל ומ/ברלין וקוראת לגרמניה לנקוט בצעדים לטובת התעופה במדינה: ״הצמיחה תיעצר על ידי היעדר תוכניות תמריצים להמרצת תיירות, עלויות גבוהות ודמי אבטחה גבוהים״

ריינאייר. צילום: Shutterstock ריינאייר. צילום: Shutterstock

חברת ריינאייר, חשפה את לוח הטיסות שלה לקיץ 2023 לברלין עם 520 טיסות שבועיות ב-50 קווים. חברת הלואו קוסט האירית, מטיסה כ-4.2 מיליון נוסעים מ/אל ברלין מדי שנה.

לוח הטיסות החדש של ענקית הלואו קוסט, כולל שלושה יעדים חדשים - באנג'ה לוקה (בוסנניה הרצגובינה), בילונד (דנמרק) והעיר אולי הכי נחשקת באיטליה- וונציה.

לוח הזמנים של Ryanair לקיץ 2023 לברלין מציע:

· 50 קווים בסך הכל, כולל 3 חדשים ל- Banja Luka, Billund & Venice

· 9 מטוסים מוצבים באופן קבוע בבסיסה בברלין

· 520 טיסות שבועיות

3,400+ משרות כולל 270 משרות ישירות לטובת קווי החברה המטיסה כאמור כ-4.2 מיליון נוסעים אל ומ/ברלין בשנה.

בריינאייר מציינים שהחברה מטפלת בקיץ הקרוב ב-30% יותר תעבורה מאשר לפני 2019, טרם משבר הקורונה. ״בעוד שרוב מדינות האיחוד האירופי חזרו לרמות התעבורה שלפני המשבר, גרמניה מפגרת מאחור עקב מיסים גבוהים יותר, בטיחות ותעריפי שדות תעופה המשפיעים על השוק הגרמני והמרכזים העיקריים שלו בהשוואה לשדות תעופה אחרים באיחוד האירופי, המעודדים חברות תעופה.״

בריינאייר מדגישים כי החברה תציע 520 טיסות שבועיות ב-50 קווים בקיץ 2023, אולם מזהירים בחברה כי, ״הצמיחה האמיתית תיעצר על ידי היעדר תוכניות תמריצים להמרצת תיירות, עלויות גבוהות של נמל תעופה ודמי אבטחה גבוהים.״ ההתנהלות גורמת לייקור של מחירי השוק בגרמניה טוענים בריינאייר ומונעים צמיחה גדולה יותר, מה שמגביל את התחרות ומעלה את מחירי הטיסות לאזרחים/מבקרים בגרמניה.

מנכ"ל ריינאייר, אדי ווילסון אמר: "אנו שמחים להכריז על לוח הזמנים שלנו לקיץ 2023 של ברלין הכולל 520 טיסות שבועיות ב-50 קווים כולל שלושה קווים חדשים ומלהיבים לוונציה, בילונד ובאנג׳ה לוקה, המציעים בחירה ללא תחרות במחירים הנמוכים ביותר באירופה. בהשוואה לשווקים אחרים באירופה, התאוששות התיירות והתעופה של גרמניה היא הגרועה ביותר באירופה. למרות שאנחנו מציעים 50 קווים מברלין הקיץ, זה יכול להיות הרבה יותר אם לגרמניה היו אגרות ומסים נמוכים יותר. הפריחה בתיירות והקישוריות של גרמניה נפגעות על ידי עלויות גישה לא תחרותיות, המגבילות את הקיבולת, במיוחד בשדות התעופה הגדולים בעיר, ומעלות את מחירי הטיסה. בזמן שהיכולות של ריינאייר התאוששו ל-130% מהרמות שלפני הקורונה הקיץ, ההתאוששות בשדות התעופה הגרמניים נותרה עם הביצועים הגרועים ביותר באירופה, מכיוון שהקיבולת הכוללת בגרמניה הגיעה רק ל-80% מהרמות שלפני משבר הקורנה״.

מנכ״ל ריינאייר מוסיף ואמר: ״כשהעמלות מרקיעות שחקים בגרמניה, נופשים גרמנים, בעלי עסקים קטנים ומשפחות ממשיכים לשלם תעריפים מופקעים שיכולים להיות גבוהים עד 500% מהמחירים של ריינאייר. גרמניה צריכה יותר קיבולת שדות תעופה ויותר מבחר לצרכנים. ממשלת גרמניה צריכה בדחיפות להוזיל את עלויות הגישה כדי להגביר את התחרות, לשפר את הקישוריות ולהוריד תעריפים עבור חברות תעופה שממשיכות להגביל את הקיבולת ולגבות מחירים מופקעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanairריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: